Sensiz bir gecem bile olmuyor.
Aklım hep seni düşünüp duruyor.
Oraya buraya giderken seni hatırlayıp
Hep seni soluyor.Hadi bi gelsen, görsen, duysan, seni bir hissetsem
Ağlayıp durmasam her gece bilsen ki
Seni sevdiğimi o zaman görüp gelir misin?
Bana verir misin kalbini?Hey! Şimdi sen neredesin?
Dur ben sana söyleyeyim:
Kalbimin içindesin.
Aşkımı sana feryat edip dururken
Sen başka adamın ellerindesin..
Enis ŞipalOnların hikayesi okulda başladı.
Okulun yeni başladığı zamanlardı. Belirli hocaların vermiş olduğu kurslar vardı. Okul çıkışlarında o kurslara kalıyorduk. Okul İmam Hatip lisesi olduğu için kız ve erkek sınıfları ayrıydı. Kursta kızlardan yeterli sayı olmadığı için kız-erkek karışık bir sınıf oluşturuldu. Ben ve arkadaşım Sırma bu sınıfın ilk kız öğrencileriydik. Daha sonra aramıza Güneş'de katıldı.
Sonra da Hayal katıldı. Kursta Hayal'in eskiden hoşlandığı çocuk Mert de vardı. Ama artık onu sevmiyordu. Hatta tiksiniyordu ondan. Çünkü yalancının tekiydi Mert. Karaktersiz olduğunu da gün geçtikçe anlamaya başladık.
Hayali tanıdığım kadarıyla komik ve esprili çocuklardan hoşlanırdı. Kursta da tam da onun istediği gibi komik esprili bir çocuk vardı. Aslında o çocuğu geçen seneden beri tanıyorduk. Okulda programlarda ilahi söylerdi. Adı da Siraç. Hayal bu çocuğa çok gülüyordu. Siraç da Hayal'in ona güldüğünü yakalıyordu. Hayal her zamanki gibi kıp kırmızı oluyordu. Her hafta kursa gide gele Hayal ile Siraç yavaş yavaş birbirlerine ısınmaya başladılar. Bakışıyorlardı sürekli. Çok tatlılardı. Birbirlerini sevdikleri çok belliydi fakat ikisi de ne bize ne de birbirlerine söyleyebiliyorlardı. Hayal tanıdığım en sabırsız kızlardan biriydi. Yine kendini tutamadı ve Siraç'a sosyal medya üzerinden istek attı. Bir iki gün sonra da kabul etti Siraç. Hayal istek atmıştı ama mesaj atmaya cesaret bulamamıştı. Onun yerine ben kendi ağızımdan "Merhaba! Ben kurstan Açelya" diye mesaj attım. Ağzını aradım onun Hayal hakkında. Söylediği şeyler beni de Hayali de çok şaşırtmıştı ve mutlu etmişti.
Siraç Hayal hakkında "Güzel mi güzel, kibar mı kibar, çok iyi birisi" gibi kelimeler kullanmıştı. Ben de bunları duyunca "o da senin hakkında böyle şeyler düşünüyor benden duymuş olma"gibi şeyler söylüyordum. Siraç en sonunda benimle konuşmaktan bıkıp Hayal ile konuşmak istemişti ki "biz artık Hayal ile mi konuşsak?" dedi. Bende "Tamam" dedim ve hemen Hayal'e anlattım. Hayal çok sevinmişti. O anki mutluluğu yaşanmaya değerdi. Demekki bizim kızda bu çocuğa gönlünü kaptırmıştı...😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikr-u Hayal(Aşk)
RomanceSiZin hayalinizdeki sevgi,aşk ; hayallerinizden de öte bir sevgi, aşk olsaydı ne hissederdiniz??