KURS ZAMANLARI

38 6 18
                                    

O günden sonra Hayal bambaşka birsi olmuştu. Hayata bakış açısı değişmişti. Bize hiç kimseye anlatmayın diyen Hayal, mutluluğunu herkesle paylaşıyordu. Herkese anlatıyordu. Çünkü gerçekten mutluydu. Siraç'ı her gördüğü yerde utanıp birazda gülerek yüzünü başka yere çevirirdi. Aynı şekilde Siraç da Hayal'i görünce öyle yapıyordu. Çok güzellerdi. Herkesin imreneceği bir aşktı onlarınki.
Hepimizin aynı kursta olduğu zamanlar yani erkeklerle beraber olan kursta Hayal ile Siraç sürekli birbirlerine bakarak gülüyorlardı. Hayal utanınca kıpkırmızı olan bir kızdı. O günde apayrı bir şekilde kızarmıştı. Gençler arasında bir öksürme meselesi vardır. Bilirsiniz. Hayal öksürünce Siraç da ona nispeten öksürürdü. Siraç öksürünce ise Hayal nazik bir şekilde öksürürdü. O günü öyle geçirdik. Onlara bakıp gülmekten ve imrenmekten dersi dinleyemedik. Ama o ikisi gerçekten çok tatlılardı.
Hayal bir gün yanımıza gelip size bir kararımı açıklamak istiyorum demişti. Ne diyeceğini çok merak etmiştik. Hayal'in bir abisi vardı ve abisinin ileride hayatını birleştireceği bir kız arkadaşı vardı. Kız arkadaşının adı ise Meryem'di. Hayal bize gelip dediki; "kızlar ben Siraç'ı abime anlatmaya karar verdim." dedi. Çok şaşırmıştık. Çünkü abisi çok sert ve otoriter birisiydi. Bu tarz şeylere kızardı. Ona abisinin kötü tepki verebileceğini söyledik. Ama o aldırmadı ve dediki; " onun sonradan başka birisinin ağızından duymasındansa kendim söylesem daha iyi olur. Hem Siraç da abimin tersleyebileceği birisi değil. Zaten direk abime söylemiyeceğim. Meryem ablaya anlatacağım ilk olarak. Abim onun sözünü dinler zaten."dedi. O gün anlamıştım ki Hayal Siraç'ı uğurunda ne olursa olsun her şeyi yapabilirdi.
Hayal akşam olunca Meryem ablaya anlatacaktı.
Sabah oldu. Hayal okula geldi ve anlatıp anlatmadığını sorduk. Anlattığını söyledi. Meryem ablanın sevindiğini, ne olursa olsun ağırdan almasının gerektiğini söylediğini söyledi. "Huyları eğer anlattığın gibiyse abininde sevebileceğini düşünüyorum ama bir süreliğine abine anlatmayalım aramızda kız kıza halledelim. "demiş.
O gün olanları Siraça da anlattı. O da sevindi. Ne kadar ciddi olduğunu anladı. Siraç Hayal'in numarasını istemişti daha rahat konuşabilmek için. Hayal öncelikle bunu Meryem ablaya anlatmıştı. Ne yapması gerektiğini sormuştu. Meryem abla da tanışman için vermen gerek demiş. Ama bir süreliğine abinin haberi olmasın demiş. Anlaşmışlar. Numarasını vermiş ve daha rahat konuşmaya başlamışlar. Ailelerinden birkaç kişiyi de tanımaya başlamışlar. Gerçekten ciddi düşünüyorlardı. Çok sevinmiştim. Çünkü Hayal ve Siraç birbirleriyle mutlulardı. Hem de olduğundan fazla mutlulardı.

Fikr-u Hayal(Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin