YAZARDAN;
Adı Lara hayatı 18 yaşına kadarda iyi olmasada, 18 yaşında dahada berbat bir hale geldi. Annesi Babası 10 yaşındayken ayrılıyorlar. Annesiyle yaşayıp hayatına devam ediyordu. Ama babası onu kendi yanına alarak başka bir okula başlamasını istedi.
Lara fazlasıyla dövüş sanatları biliyor. Dans konusunda çok iyi. Görsel hafıza sayesiyle bir kere bile gördüğü dans hataketlerini sanki çok uzun zaman çalışmış gibi en ince ayrıntısına kadar iyi yapabiliyor. Bu görsel hafızası ona ilerde çok iyi yarıycak.
Annesi Türk Babası Koreli. Şuan Seul'de yaşıyor. Matamatik, Fen gibi matematiksel konulardan daha iyi anlar. Sesi çok güzel ve tok bir sesi vardır. Gözleri orta koyulukta bir mavidir saçları poposunu örtücek derecede uzun ve simsiyahtır.
Yeni okulunda bir çete ile karşılaşacık. Şuan bu hikaye çok normal gibi duruyor ama işin gerçeği toz pembe bir okul hayatı değil. İkiside kaderin karanlık tarafı ile büyümüş. Bakalım karanlık kaderlerinin içinde istemsizce oluşan toz pembe ve bütün masumiyetini koruyan aşklarını yaşayabileceklermi.
Mark Tuan okulun gözdesi ve okuldaki çetenin başı. Lara'yla uğraşıp okuldan göndermeye çalışıcak,ama Lara her yaptığı şeye direnerek okulda kalıcak. Ama keşke kalmasaydı. Nerden bilebilirdiki okulun ukala Prens'inin Lara'yı öldürmek için gün saydığını? Tabiki bilemezdi. Ama bir terslik varki Mark'ta intikam alıcağı kişinin Lara olduğunu bilmiyordu. Bilemedi.
Onlar için bu dünya daha zordu, hemde fazlasıyla.
Ailesinin intikamı için gün sayan biri...MARK TUAN
Ailesinin yaptığı günahın bedelini ödeyecek biri...LARA SOYDERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MI? AŞK MI?
Mystery / ThrillerAilesinin intikamı için gün sayan biri...MARK TUAN Ailesinin yaptığı günahın bedelini ödeyecek biri...LARA SOYDERE Kızı canından daha çok seven biri...AUSTİN PATERS