Mark dudaklarıma uyguladığı baskıyı keserek yüzünü yüzüme hızzaladi ve alaycı bir şekilde güldü. Ellerimi sıkmayı bırakınca en iyisinden bir tokat geçirdim ve elimin tersiyle dudaklarimi sildim. İğrenircesine Marka bakıp.
" Aptal sen ne yaptını sanıyorsun? Pislik herif " derkende ellerimle göğsüne yumruk atiyordum aramızdaki mesafe açılmıştı taki beni bileklerimden tutarak kendine çekinceye kadar.
"Ama bak hala karşı geliyorsun olmuyoki böyle " dedi alaycı bir şekilde söylemişti bu yüzden daha çok sinirlenmistim. Benimle alay etmesine gıcık olmuştum. Ellerimi hızlıca ellerinden çekip kapıya doğru ilerledim. Ama beni yerime civiliyicek o kelimeleri söyledi.
"Haa! bu arada dudaklarının tadı çok güzelmiş "dedi bunu duyunca çok utanmistim ama yinede Marka dönüp hızla yanına gittim ve yüzüne bir yumruk çaktım.
"Seni öldürucem bee aptal kapa çeneni" dedim sonra odadan çıktım sinirim hala geçmemişti direk sınıfa çıktım çantamı aldım tam cikacakken hoca karşımda dikilip.
"Geç yerine otur, ders başlıyor " dedi sınıfı işaret ederek.
"Çekil önümden yoksa sinirimi senden çıkarırım " dedim dişlerimin arasından. Hoca kızdı ve ufak tefek birşeydi hocayı itip geçtim hocada kapıya yapismisti bir şekilde.
"Seni Müdüre şikayet edicem " dedi bende
"Elinden geleni ardına koyma"dedim ve yoluma devam ettim. Merdivene geldiğimde Markı gördüm ellerini cebine sokmuş merdivenleri yavaş yavaş çıkarken sanki benim burda olduğumda emin bir şekilde bana baktı yüzü gülüyordu.
Yanından geçerken koluna çarparak geçtim okuldan çıkınca taksiye binip spor kursuma gitmeye karar verdim adresi verdim 10 -15 dakkaya vardım içeri girdim. Hemen dolabimin kapağını açtım ve içindeki sporcu kıyafetlerimi giyindim. Ve Kum torbasinin karşısına geçip sert sert yumruk atmaya başladım sonra karşıma bir sürtük geldi
"İstersen kapisalim seni her türlü yenerim" dedi kendinden emin bir şekilde bende sırıtarak.
"Tabi her zaman " dedim zaten sinirliyim sinirimi bu sürtükten çıkarırım diye düşündüm. Donra kafesin içine girdik ve kız arkadan kapıyı kilitledi
"Korkup kaçarsin falan işimi emniyet altına aliyim " dedi küçük bir kahkaha attım ve
"O kapıyı açmam için bana yalvaricaksin ama ben seni duymicam " dedim kafamı iki yan
yana salayarak."Hadi görelim seni " dedi bende
"Görücez"dedim" dedim ve maç başladı kız direk bir hamle yaptı ben geriye cekildim. Taktiğim onu yorup sonra atağa gecmekti. Vede yaptım kızı iyice yorduktan sonra yüzüne sertçe bir yumruk caktim. yere düştü bende üstüne çıkıp onu yumruklamaya başladım
"Yeter ar..tık lü..lü lütfen d.. dur " dedi onu duymuyordum en sonunda bir güvenlik kapıyı yedek anahtarla zorda olsa açtı ve beni o kızdan uzaklaştırdı sonra kafesden çıktım tam kabine girecekken biri bileginden tutunca kişiye döndüm.
"Güzelim istersen başarını kutlamak için seni evime götürüyim "dedi küçük bir kahkaha attım ve
"Olur ama bir yaklaş "dedim bunu duyunca hem mutlu hemde yaklaşmaya başladı tam yaklasinca erkekline vurdum
"Sen git kendine başka sürtük bul " dedim sonrada duş aldım ve üstüme tekrar kıyafetlerimi giyinip spor salonundan çıktım annemin yaşadığı eve gidecektim zaten taksiye bindim adresi verdim. Annemin evi önünde indim o anlar gözümün önüne gelince gözlerim doldu ama yukarı bakarak yaşların akması engelledim sonra cantamdan annemin evinin anahtarını çıkarıp eve girdim ev tamamen boştu annem ölünce babam eşyaları başkalarına verdi ama evi satmasina izin vermedim, annemin yatak odasınıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MI? AŞK MI?
Misterio / SuspensoAilesinin intikamı için gün sayan biri...MARK TUAN Ailesinin yaptığı günahın bedelini ödeyecek biri...LARA SOYDERE Kızı canından daha çok seven biri...AUSTİN PATERS