"ÇOK AZ KALDI 13 YILIN İNTİKAM'INA"dedim ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım...
LARANIN AĞZINDAN;
Sabah o güzel kokuyla uyandım. Koku burnumu gece boyunca doldurmuştu ve ilk defa bu kadar güzel uyuduğumu farkettim. Banyoya gidip üstümdekileri çıkarıp kirli sepetine attım en kısa sürede yıkanması lazım. Üstümü giyinip saçlarımı yan tarafa atarak biraz taradım ve banyodan çıktım.
Aşşağıya indim kahvaltı masasında kimse yoktu. Zaten bu saatte evdeki kimse uyanmazdı. Saat yedide kalkmak bana çok zor geliyor. Evden çıkıp motoruma bindim. Markın evine gelince motordan inip kaskımı çıkarıp, oturduğum yere koyup eve doğru ilerledim. Kıpıyı hiç görmediğim 20 yaşlarında genç ve hizmetçi olmasına rağmen çok bakımlı duran bir bayan açtı güler yüzüyle.
"Hoşgeldin"dedi bende ona
"Hoşbuldum"dedim ve içeri girdim. Hızlıca Markın odasına çıktım. Kapıyı tıkladım.
"Mark uyanık mısın? Geliyorum bak! Geel-dim"dedim ve kapıyı açıp içeri girdim. Hala uyuyordu, yatağın yanına gidip uyanmasi için biraz sarstım, uyanmiyordu bide değişik değişik sesler çıkarıyordu.
"Hadi kalk artık" dedim. Saatin yedisinde buraya geliyorum onu uyandirmaya beyfendi uyuyor.
"Yaaa kalkasana bee"dedim hızlıca dürterek, kalkmadı bide suratıma kafasının altındaki yastığı fırlattı. İşte buna sinirlenmistin. Aşağıya indip mutfağa girdim.
"Şey...tavalar nerde acaba, bana iki tane lazımda"dedim etrafa bakınarak kırklı yaşlarındaki kadın bana küçük beyaz bir dolaptan 2 tane tava uzattı.
"Napıcaksın bunları"dedi tavaları işaret ederek. Bende gülüp
"Birinin kafasını pişiricem"dedim ve mutfaktan çıkıp Markın odasına gittim, yatağın yanına gelip tavaları Markın kafasına doğru yaklaştırıp
"3-2-1-" dedim ve tavaları birbirine vurmaya başladım. Mark bir anda korkuyla kafasını kaldırınca tavaların birine çarpınca kafasını tutup tekrar yastığa gömüldü. Onu böyle görünce kendimi tutamayıp tavaları elimde yere bırakarak gülmeye başladım. Mark kafasını sinirle kaldırıp bana baktı.
"M-Mark çok ko-miktin"dedim ve kahkahalarımın arasında. Gülerek elimi kolumu salldığım için beni kolumdan tutup yatağa çekti, sırtım hızla yatakla buluştu, kalkmaya çalışırken bir bacağını üstümden geçirip diğer tarafa koydu.
"Komik hee?, sen şimdi görürsün" dedi bunu diyince tehlikeyi fark edip kendimi korumak için kalkan ellerimi sıkıca tutup kafamın yanlarında sabitleyip boynuma doğru eğildi sıcak nefesi boynuma degiyordu. Altında çırpınıyordum ama ayaklarıyla bacak bölgemi sıkıca tuttuğu için çırpınışlarım bir işe yaramıyordu. Beni rahatsız etmek için nefesini çok hızlı alıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MI? AŞK MI?
Mistério / SuspenseAilesinin intikamı için gün sayan biri...MARK TUAN Ailesinin yaptığı günahın bedelini ödeyecek biri...LARA SOYDERE Kızı canından daha çok seven biri...AUSTİN PATERS