"Senin yanına geliyorum annecim"dedim ve su beni hortumun içine girmiş gibi çekiyordu. Kurtulmaya gücüm yoktu , zaten kurtulmakta istemiyorum. Tek istediğim şey bu dünyadan ayrılmak. Sırtım havuzun soğuk zeminiyle buluşunca yüzümü bir gülümseme kapladı." Herşey bitti Annem " dedim ve gözlerdeki gözlüğü çıkarıp gözlerimi sonsuza dek kapadım...
MARKIN AĞZINDAN;
Lara için daha değişik bir plan yapmıştım, ama eğer onu uygulasam kesin ceza alırdım. Benim şansıma hoca bize ceza vericek ve cezayı ben seçicem. Lara yüzme bilmediği için ona göre bir ceza seçmiştim. İlkten itiraz etti ama sonra mecbur kalıp suya girdi. Havuzun kenarını sıkıca tutuyordu. Korktuğu yüzündende anlaşılıyordu, yüzü bembeyaz olmuştu.
Defalarca denedi ama on saniye durmayı beceremedi. Hoca nefes almasına bile izin vermeden tekrar damlasını istiyor. O böyle sürekli çıkınca hepimize komik gelmişti ve havuz bizim kahkahalarımızla inliyor.
"Hocam lütfen dayanamıyorum lüt -" derken hoca sözünü kesip tekrar damlasını istedi. Suyun altında çırpınıyordu, ama bu sefer karalıya benziyor çıkmamıştı. Bi süre sonra on beş saniye doldu ve sudan çıkması için hoca flütü çaldı. Ama Lara çıkmadı, gözlerim havuzun kenarında duran eline kaydı. Çok sıkı tuttuğu eli iyice gevşemişti.
Hoca ikinci kez flütü çaldı, Lara yine çıkmadı ve havuzun kenarında olan elide suyun içine girdi. İlkten hepimiz şaka yapıyor sandık ama zaman geçti ve hala çıkmıştı.10 saniye bile duramayan birinin bu kadar suda kalabilmesi imkansiz. Sudaki görüntüsü iyice bulanıklaştı suyun üstünden uzaklaştığını anlayınca, hızlı bir şekilde gözlüklerimi takıp suyun altına daldım.
Lara havuzun zemininde duruyordu. Gözlerinde gözlük yok ve gözleri kapalı. Ayaklarımı çırparak aşşağıya kadar indim ve Lara'yı belinden kavrayıp, kendi bedenime doğru çektim ayaklarımı tekrar çırparak suyun yüzeyine çıktım.
Lara'nın belinde olan elimi daha çok sıkıp diğer elimide bacaklarının altından geçirip. Havuzun soğuk mermerine yatırdım. Diğerleri hemen yanına gelip etrafına topladılar bende saçlarımı geriye itip gözlüklerimi çıkardım, ve ellerimle havuzun kenarından destek alarak havuzdan çıktım. Lara'nın yanına çömelerek yüzünü ellerimin arasına aldım. Uyanması için kafasını iki yana salladım ama uyanmadı. Kendimi suçlu hissetmeye başlamıştım. Suçluydumda!
Korkusu olduğunu bildiğim halde böyle bir plan yapmıştım. Parmaklarımı birbirine geçirip, elimi göğsünün biraz üstüne bastırdım. Tekrar tekrar bastırdım ama uyanmadı. Son umudum olan suni tenefüs yapmam lazım. Bir elimle burnunu sıkıp diğeriylede çenesini açtım ve derin nefes alıp ağzına üfledim. Bunu bir iki kere daha yaptım ama yine uyanmiyor, ne kadar su yutmuş olabilirki?
"Doktor!bişey çağırın!!"dedim gözlerimi üzerlerinde gezdirerek. Jeakson doktor çağırmak için odadan çıktı. Tekrar parmaklarımı birine geçirip,göğsünün biraz üstündeki bölgeye baskı uyguladım.
Yüzüne baktığım anda burnundan siyah bile denilebilecek derecede kopkoyu renkteki kırmızı sıvı akmaya başladı. Bu beni daha çok telaşlandırmıştı ve bir elimi belinin biraz üstüne diğerinde bacaklarının altından geçirip bir çırpıda yere kaldırıp hızlı adımlarla revire doğru ilerledim.Revire gidince doktor orda olduğu için hemen yanımıza geldi
"Nesi var "dedi elindeki ışığı gözlerine tutarak
"Havuzda biraz uzun durdu boğulmadan kurtardım ama ayılmadı "dedim doktorda elini benim gibi yapıp göğsüne biraz üstündeki bölgeye koyup bastırdı, ikinci bastırışta ağzı açıldı ve kanla karışık biraz su çıktı burnuda kanamıştı zaten. Elini ağzına götürüp kenarlarını sildi ve yavaşça gözlerini açtı. Biraz böyle durup düşündü, sonrada gözünden bir damla yaş yanağından süzüldü, gözlerini bizim üzerimizde gezdirip nefretle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MI? AŞK MI?
Mystery / ThrillerAilesinin intikamı için gün sayan biri...MARK TUAN Ailesinin yaptığı günahın bedelini ödeyecek biri...LARA SOYDERE Kızı canından daha çok seven biri...AUSTİN PATERS