Hommik
Caithlini pov
Peale äratuskella helinat tulin ülesse. Tegin asjatoimetused ära ning läksin kapi juurde.
Võtsin sinised teksad, musta pluusi ja musta nahktagi. Panin end riidesse ning läksin endale süüa tegema. Tegin endale kohvi ja paar võileiba. Kui olin lõpetanud, läksin koti järele. Lahkusin majast ja ootasin Claire.
Kahe minuti pärast oli ta
kohal."Tsau.", ütles ta, kui autosse istusin.
"Tsau. Kas sina ütlesid Alexile minu aadressi?", küsisin.
Ega ma ei arvanud, et Claire seda tegi, aga igaksjuhuks küsin.
"Ei. Miks sa küsid?", küsis ta.
"Sest ta käis siin eile õhtul.", vastasin.
"Mida ta tahtis?", küsis ta.
"Küsis näo kohta. Ja ta sai tõe teada.", vastasin.
"Ma ei teagi, mida öelda.", ütles ta.Jõudsime kooli.
Läksin kapi juurde ja võtsin vajalikud asjad ja panin kapi kinni.
Hakkasin klassi poole minema, kui märkasin Alexit seina ääres. Kõndisin mööda ja siis tuli mulle vastu Jordan. Õnneks kõndis ta mööda.
Teades, et Alex on seal samas ning ta teab, et Jordan lõi mind, vaatasin tahest tahtmata tagasi.
Ja nagu ma arvasin, Alex oli Jordaniga vaidlema hakanud.
Jordan lõi Alexit.
Kõik õpilased olid ümber ringi kogunenud ja vaatasid pealt.
Siis lõi Alex vastu."Sa ikka otsid pahandust, poisu.", ütles Jordan.
Ning siis lõi ta Alexit nii kõvasti, et too kukkus pikali. Jordan hakkas siis Alexit jalaga lööma."Lõpeta, Jordan.", karjusin.
Ta ei teinud välja.
Läksin lähemale.
"Lõpeta. Kas sa oled loll või kurt. Lõpeta.", karjusin.
"Said, mis tahtsid. Ära nori minuga tüli.", ütles Jordan Alexile ning siis kõndis ta minema.
"Mida te vahite? Muud teha pole või.", karjusin teistele.
Kõik läksid siis sosistades laiali."Kas kõik on korras?", küsisin Alexilt.
"On jah.", ütles ta.
"Ei ole ju. Tule.", ütlesin.
Alex nägi kohutav välja. Ta nägu oli verine.
Aitasin ta püsti. Läksime kooli parklasse. Enne olin saatnud Clairele sõnumi, et ta annaks oma auto võtmed mulle.Jõudsime parklasse Claire auto juurde, kui Claire jooksis meie juurde.
Ta andis võtmed ning siis lahkus.
Aitasin Alexi istuma ja ise läksin juhi istmele ning hakkasin koju sõitma."Kuhu me läheme?", küsis ta
"Minu juurde.", vastasin.
Õnneks ta ei pärinud rohkem.
Varsti olimegi kohal.Siin siis uus osa. Loodan, et meeldis.
YOU ARE READING
I'm broken (eesti keeles)
Teen Fiction"Ma olen katki ja nii see jääbki." Aasta tagasi tapeti mu vanemad ja mina oleksin olnud järgmine. Ma pääsesin. Õnneks. Möödas on aasta, aga ma pole veel üle saanud. Ma olen üksi. Mul pole kedagi, peale oma parima sõbranna. Tänu temale olen ma veel...