Komplikace

268 24 1
                                    

Taak, akce je zpět 😉
Enjoy 😁

Noc byla navzdory Stevovu podvědomému strachu klidná. Bucky spal celou noc a jakmile se Steve objevil ve dveřích obývacího pokoje, byl už vzhůru a dokonce mu popřál dobré ráno. Steve se mírně usmál.
,,Co si dáš na snídani?" zeptal se, ale Bucky se na něj podíval smutným okem. Steve se zastyděl, bylo mu okamžitě jasné, že Bucky nezná základní lidské potřeby. Spal, protože mu to Steve řekl. Necítil hlad ani žízeň. Nepotřeboval si s nikým povídat. Byl zvyklý být sám. Ale Steve přesto tušil, že pokud nebude spěchat, může odhalit i Buckyho staré přívětivé já a pomalu si s ním vybudovat tentýž vztah, který už jednou měli, než jim je rozbil kus ledu. Opatrně si k němu přisedl a pátravě se mu podíval do oči. V obličeji Winter Soldiera už zase nebyla znát jakákoliv emoce, ale Steve přesto věděl, že se mu jednoho dne podaří najít cestu ke svému starému příteli, Jamesi Buchananu Barnesovi ..

Náhle domem otřásla silná exploze. Někdo zabušil na dveře a ozval se křik:
,,Policie! Stevene Rogersi, vyjděte ven s rukama nad hlavou a vydejte Winter Soldiera! Kamery jej zachytily u vašeho domu!" Oba vojáci rychle vyskočili z gauče a zoufale se rozhlédli kolem sebe.
,,Co teď?" Steve zahlédl v Buckyho očích letmý stín strachu, který však brzy přebil vztek. Rychlé zvedl ruce v obranném gestu:
,,Nevěděl jsem o tom, Bucky! Přísahám! Museli nás sledovat ..." Steve zoufale přemýšlel. Věděl, co si o něm asi Winter Soldier myslí, a rychle se snažil vymyslet, co dál. Bucky náhle ustoupil k rohu místnosti, rozmáchl se svou železnou rukou a udělal do podlahy díru.
,,Já nejsem blbý, Steve. Přenesl jsem si to sem, když jsi spal." procedil Bucky mezi zuby, zatímco zpod parket vytahoval objemný černý batoh. Steve věděl, že obsahuje Buckyho zbraně a dostal strach, že mu jeho dávný přítel přece jenom ublíží. Nervózně sledoval každý jeho pohyb. Ale Winter Soldier se na něj ani nepodíval, hodil si těžký batoh na záda a otočil se čelem k zavřenému oknu. Poté se rozběhl a než mu v tom Steve stačil zabránit, proskočil jím do zahrady za domem, která byla zatím bezpečnostními složkami nehlídaná. Pád ztlumil kotrmelcem, odhodil batoh a obrátil se na Steva, stále nerozhodně čekajícího v domě.
,,Tak jdeš?" zařval, aby překřičel explozi útočného granátu, pomocí kterého se policisté mezitím pokoušeli dostat skrz Buckym zabarikádované vstupní dveře dovnitř. Steve rychle popadl svůj štít a masku a vyskočil z okna stejným způsobem jako Bucky. Poté se oba rozběhli do rozlehlé zahrady, divoce kličkovali ve snaze vyhnout se případné střelbě a svůj úprk z domu zakončili skokem přes metr a půl vysoký plot.

Potom se bez ohlédnutí vydali polní cestou pryč směrem k lesu. Spolu, bok po boku.

I Will Kill You (Bucky Barnes CZ) √Where stories live. Discover now