Gözlerimi açtığımda, bir ameliyat masasındaydım. Siz olsaydınız ne düşünürdünüz? Tabiki organlarınızın çalındığını!?!!??!!? Ama vücuduma baktığımda tek parça olduğumu gördüm ve rahatlayarak dışarıya kocaman bir nefes verdim. Ardından yanıma beyaz önlüklü, doktora benzeyen bir adam geldi. Uyandığımı görünce koşarak yanımdan uzaklaştı. O sırada da bağırıyordu:
-O uyandı!! Heeeeey!!
Ne oluyordu burada böyle!? Ben neden buradaydım? Benden ne istiyorlardı? Kafamda o kadar çok soru vardı ki, hepsini buraya yazsam uygulamayı kapatırlardı. Ama sadece etrafa mal gibi bakmakla yetindim. Hiçbir şey diyemedim. Yerimden yavaşça doğruldum ve kendimde ayağa kalkacak güç aradım. Yoktu.
Bir an başımın dönmesiyle sersemledim ve yere düşecek gibi oldum. Fakat düşmedim. Biri beni tutuyordu. Kimdi bu? demeye kalmadan boynuma saplanan iğneyle kendimden geçtim.
Tekrar gözlerimi açtığımda evdeydim. Belki de rüya görmüştüm. Gerçek olabilir miydi?
Saçmalama Yıldız!?
Yatağımdan kalktım ve annemin yanına gittim. Babamla oturuyorlardı. Annem beni görünce hemen konuşmaya başladı:-Demek uyandın. Melisa seni eve bıraktı. Okulda bayılmışsın. İyi misin bari?
Demek anneme yalan söylemişti. Amacı neydi bu kızın ya!!?! Yarın okulda görüşeceğiz. Diyerek annemin sorularına teker teker yanıt vermeye başladım. Bu sırada da akşam olmuştu.
Sabah uyandığımda okul için epeyce erken olduğunu farkettim. Ama tekrar uyumaya niyetim yoktu. Bu yüzden kalktım ve ayılmak için yüzüme soğuk su çarptım. Ardındansa çantamı hazırladım ve içeriye geçerek koltuğa oturdum.
Çiling ! Çiling !
Telefonuma mesaj gelmişti. Hemen yerimden firladim ve telefonu yavaşça elime aldım. Mesajı atan Uras'dı.
Bu arada Uras, benim ortaokuldan arkadaşımdı. Telefonumu nereden bulmuştu ki? Merakım artarken çoktan mesajı açmıştım. Hemen okumaya başladım;-14, 1, 4 _ 28, 11, 15, 5, 11, 29!!
Ne?!? Bu da neydi böyle!?! Acaba ne anlatmak istemişti? Bir an öylece mesaja bakakaldım.
Ardındansa kendimi toplayarak usulca saate baktım. Derse son 10 dakika mı? Bu aralar okula hep geç kalıyordum. Bir de, koltukta azıcık kestirmiş olabilirdim. İşlerimi hemen hallederek evden çıktım. Acele ile adımlarımı hızlandırırken çoktan okulun önüne gelmiştim. Koşarak derse girdim. Hoca gelmemişti. Yerime rahatça geçtim ve sırama oturdum. Kafam çok doluydu. Bir yanda o değişik mesaj ; diğer yanda gördüğüm o rüya. (rüya mı onu bile bilmiyordum.) Beynimi biraz zorladım ve mesaj yavaş yavaş beynimde oluşmaya başladı.
-Buldum!!!!
Sınıfın ortasında mal gibi bağırmıştım. Ama yine de sevinçliydim. Bu, bizim ortaokulda kullandığımız bir mesajlaşma tekniğiydi. Demek unutmamış! Teknik ise; harflerin alfabedeki sırasıyla cümle kurmaktı. Hemen mesajı çözme işine geçtim:
-14, 1, 4_ 28, 11, 15, 5, 11, 29!!!
Yani;
-Kaç Yıldız!?!?**************************
Arkadaşlar 10 okumayı çoktan geçmişiz gerçekten çok mutlu oldum. Bu bölüm için de aynı ilgiyi bekliyorum. Ve unutmayın , sizi çok seviyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış (Askıda)
Science FictionYıldız ; meraklı bir genç kızımız. Fakat bu kez merakı, onun başına büyük bir bela getirecekti. Peki, acaba bu bela neydi ve Yıldız bununla nasıl başa çıkacaktı?? Gel ve Yıldız'la beraber ÇIKIŞ'ı bul !! •14.01.2017• °°°Rekor: Bilim Kurguda #64°°°