SERKAN
Artık eve gitme vakti yaklaşıyordu.. Doktor son yarım saat sonra çıkabileceğimizi söylemişti...Serkan: aşkım iyisin dimi? Bak çıkacağız evimize gideceğiz.. Miniklerimizle..
Eylül: iyiym canım merak etme.. Dört kişi eve döneceğiz...
Doktor: evet nasılsın Eylül? Çıkmak için hazır mısın?
Eylül: evet iyiyim ..
Doktor: peki o zaman çıkabilirsiniz.
EYLÜL
Eve gelmiştik.. Allah'ım içeriye girdiğimde şok oldum resmen... Burası... Burası...çok güzel.. Selen.. Cemre, annemler Songül, Kadar, Güney, herkes burdaydı.. Ve evi çok güzel bi sekilde süslemişlerdi.. Gözlerim doluyordu hissedebiliyordum... Serkan'ın ve benim elimde puset vardı.. Elva benim kucağımda ..Elif'te Serkan'ın.. Her yere "Hoş geldiniz prensesler" "Miniklerimiz gelmiş" yazıyordu...Eylül: naptınız siz?
Selen: süüpriiz ..
Eylül: ya kıyamam ki . Duygulandım..
Kader: ay teyzelerinin birtaneleri.. Gelin bakalım..
Eylül: al Kader..
Meral: ay canısı isimleri?
Eylül: Elva ve Elif
Cemre: ay ne kadar güzel..
Nazan: Eylül kızım gel sen böyle uzan şuraya..
Serkan: aynen canım annem haklı hadi...
Eylül: peki tamam..
Salonumuzda ki koltuğa uzandım.. Herkes yanımdaydı... Mutluydum...
Selen: ya anne bak sana çok tatlişler.. Minicikler!
Nazam: o zaman halasına çekmişler..
Selen: hala sı mı ıhh halası Meral mi oluyor?
Herkes: hahahahha
Meral: ay Selen.!
Serkan: şapşik halası sen oluyorsun..
Selen: haa ayy pardon yaa..
Güneş: annecim canım kızım.. Biz gidelim artık tamam mı? Bir ihtiyacın olursa hemen arıyorsun tamam mı?
Eylül: tamam anne merak etme.. Baba?
Ahmet: kızım geçmiş olsun güzel kızlarım dedelerinin birtaneleri.. Yine gelicem by
Herkes: by
SERKAN
Herkes gitmişti... Eylül'ü fazla yormak istemediler... Onları kapıdan geçirdim.. İçeriye girip Eylül ile miniklerimizi sevmeyi planlıyordum.. Fakat içeriye girdiğimde Eylül uyumuştu.. Meleğim benim...yanına gidip çarşafı üzerine örttüm.. Alnına bir öpücük bırakıp kalkacaktım ama izin vermedi..Elimi tuttu..Eylül: gitme...
Serkan: burdayım Eylül! Gitmiyorum sevdiğim..
Eylül: seni çok seviyorum..
Serkan: bende hayatım bende seni çok sevi-
Sözümü bitiremeden Elif ağlamaya başladı.. Ah kızım benim...
Eylül: noldu? Serkan ver bana istersen karnını doyurayım..
Serkan: tamam canım...gel bakalım babasının prensesi.. Hadi anneye..
Eylül: kızım aşkım benim gel annem.
Serkan: Elva sende acıktın mı babam?
Eylül: sıra ile balım
Eylül Elif'in karnını doyurmuştu sonra da Elva'nın kini doyurdu...miniklerimizin odasıda hazırdı..
#FLASHBACK#
Serkan: canımın içi hazır mısın?Eylül: evet balım geliyorum..
Eylül merdivenlerden indi ve yanıma geldi.. Bemde o arada aynada saçımı düzeltiyordum...geldi ve yanağımdan öptü..
Eylül: AA sarışınım yeter ya fazla yakışıklı olma.. Sana bakarlar..
Serkan: hahaha kıskanç.. Sende çok guzel olma..
Eylül: ben senden başkasına bakmam ki!
Serkan: bakamazsın zaten!
Eylül: dünyam...deniz gözlüm
Serkan: nefesim.. Ömrüm.. Çimen gözlüm..
Eylül: amm şey çıkalım mı? Daha bir sürü beşikler beğeneceğim kızlarımıza
Serkan: tamam hayatım hadi
El ele bebek mağazalarına gittik...........
#FLASHBACKSON#
Elva ve Elif'i odasına çıkarttım..
Serkan: canım ben kızlarımızı odalarına çıkarayım.
Eylül: tamam canım..
EYLÜL
Serkan yukarıya çıkalı 6-7 dakika olmuştu.. Merak ediyordum acaba ne yapıyorlar diye.. Yattığım koltuktan kalktım ve yavaş adımlarla çocuk odasına doğru ilerledim.. Biraz karnım ağrıyordu çok hafif.. Ama umursamadım...çocuk odasına geldiğimde kapı hafif aralıktı.. İçerden sesler geliyordu.. Kapıyı biraz daha ittirerek araladım baktım Serkan.. Elva ve Elif'i yatağına yatırmış ortayada bir sandalye almış.. Onlara ninni söylüyordu....HUZURLARIM...Serkan: Dandini Dandini dastana danalar girmil bostana..kov bostancı dabayı yemesin prenseslerimi ee ee ee ee neen neenn neen neen..
Allah'ım çok tatlı görünüyorlardı...bir kaç dakika bu şekilde onları izledim... Sonra içeriye girdim ve Serkan'ın boynuna sarıldım...o da ellerimi tuttu ve öptü.
Eylül: aşkım ya çok güzelsiniz.. Seni çok seviyorum çok iyi bir babasın
Serkan: aşkım benim... Bende seni çok seviyorum .
Eylül: hadi bizde çıkalım da uyusun miniklerimiz.. Hem benimde uykum geldi zaten kollarında uyumak istiyorum..
Serkan: hmm gel hadi hayatım...
Elimden tuttu ve yatak odasına girdik sonra yatağa yattık..
Serkan: mutlu musun küçüğüm ?
Eylül: hiç olmadığım kadar sevdiğim...
Serkan: herşeyim..
Serkan'ın dudağına minik bir öpücük kondurdum...
Serkan: mm ne kadar da tatlı
Eylül: anlamadım..
Serkan: dudaklarının tadı dünyam..
Eylül: yaa
Serkan'a iyiyce sokuldum...sımsıkı sardı beni... Sonra onun o güzel kokusunu içime çekerek uykuma daldım...
Selam arkadaşlar işte bir bölüm sonu daha... Nasıl oldu ay ben bu çocuklu EySer'i cok sevdim...biraz kısa oldu ama...Neyse vaktim yok yorum ve votelerinizi bekliyorum...Sizi Seviyorum... EySer'li Kalııın...
-Ezgii