105.Bölüm"Seviyor Sevmiyor Falları"

243 20 9
                                    

EYLÜL
Ailecek salondaydık..bir animasyon filmi koyup izliyorduk..kayıp balık Nemo.. :) Koltuğu geniş haline getirdik ortada kızlar iki yanda Serkan ve ben üzerimizde battaniyemiz.. Ve cipslerimiz..oh vallaha keyif bizdeydi..

Elif: çok güzel bir animasyondu..

Elva: evet Elif haha

Serkan: ee hadi o zaman uyku vakti geldii..

Eylül: evet babanız haklı hadi bakalım hem senin dinlenmen lazım Elva'cığım..

Elva: tamam ama şey..

Serkan: neey??

Elva: sabah Sarp'gile gidelim mi ben evde sıkılıyorum hem Sarp'ı özledim..

Eylül: hm e peki madem..

Elva&Elif: tamam iyi geceleeer..

EySer: iyi geceler

Kızları yataklarına yatırmak için çocuk odasına girdik..ikisi de yatmışlardı...ben Elif'in başındaydım Serkan'da Elva'nın öptük onları sonra üzerlerini örttük sonra ben Elva'yı yanına Serkan da Elif'i öptü ve biz de odamıza geçtik...geceliğimi giydim ve yatağa girdim elime de romanımı aldım..bu arada Serkan geldi.

Eylül: nerdeydin?

Serkan: su içtim.

Eylül: anladım balım..

Serkan: sen naptın kitap mı okuyacaksın?

Eylül: aa hayır ya vazgeçtim

Serkan: o zaman sana sarılabilirim.

Eylül: hıı bak ya fırsatçı!

Serkan: aa hiçte bile iyi sarılma bende dönerim arkamı uyurum

Eylül: aa aaa

Serkan: yani ben senin için söylemiştim..alışkınsındır ya hani sen böyle kollarımda yatmaya falan benim kokuma..

Eylül: yani evet sende haklısın da iştee..

Serkan: haklıyım tabii canım ya..

Eylül: hahahha

Serkan: ne... Gülme ya

Eylül: tam- haha tamam

Serkan: bak hâlâ gülüyor.

Eylül: sustum..sen bana kızıyorsun Serkan! Al bunu yastığını da al sana koltukla iyi geceler..

Serkan bana şaşkın şaşkın bakıyordu..oy ya kıyamam sana minnoşum benim...aa olmaz Eylül ya koltukta uyuyacak!

Serkan: ne a-ama canım benim bak hayat-

Eylül: Serkaaan...üç güne yükseldi üç gün salonda yatacaksın...! İyi uykulaarr. Ha canım çıkarken ışığıda kapat.

Serkan: aman be ya üff.!

SERKAN
Evet koltukta uyuyacaktım...yastığımı yerleştirdim ve çarşafıda üstüme çektikten sonra gözlerimi kapattım...gözlerimi kapattım kapatmasına da uyuyamıyorum ki telefondan saate baktığımda 00:40'ı gösteriyordu...neredeyse saat 01:00 olacak! Sağa döndüm sola döndüm en sonunda yastığı ve çarşafı alıp yatak odasına çıktım...Eylül Hanıma bak uyumuş bile...ee tabii koltuk gibi değil ki burası...baş ucuna kadar gittim..nasıl da güzel,masum..benim meleğim...saçlarına öpücüklerimi kondurdum...biraz kıpırdandı...sonra elimi tuttu ve beni yatağa çekti..bir şeyler söyledi sesi fısıltı ile çıkıyordu..

Eylül: gitme..sana sarılayım..kokun sinsin üzerime...gitme..

Serkan: tamam hayatım burdayım...

Bir EySer Hikayesi -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin