EYLÜL
Kapıyı açtım gelen kişi bizim çocuklardı.. Onlara gülümseyerek içeriye geçmelerini söyledim...Eylül: hoş geldiniz geçin geçin..
Songül: selam nasılsın Eylül?
Eylül: iyi vallaha.. Sizden
Kader: bizden de iyi öyle bir gelelim dedik..
Serkan: iyi yaptınız..Zehra bize kahve yapar mısın?
Zehra: peki Serkan bey
Meral: ya hani benim minnaklarım nerde özledim..
Eylül: ah yukarda Banu ile birlikteler.. Banu Elva ve Elif'i getirir misin?
Banu: geliyoruz..
Bir iki dakika sonra Banu Elva ve Elif'i getirdi...Meral hemen ayağa kalktı ve Elif'i kucağına aldı... Kader'de hemen Elva'nın yanına gitti...bu arada Zehra kahveleri getirdi...
Eylül: ee Cemre ne zaman kontrole gideceksin?
Cemre: yani daha bir haftalık hamileyim.. Bir buçuk ay olunca..
Eylül: hmm anladım
Serkan: Allah uzun ömürler versin..
Herkes: amin..
Meral: ay ay ben seni yerim ki yaa.. Sen ne kadar güzel bir kızsın yaa..
Serkan: annesi var Meralcim
Eylül: yhaa hahah... Sevgiliiimm...
Serkan: kadınım..
Meral: yani babası gibi yakışıklı bir çocukta bekliyoruz sizden
Eylül: öhöm öhöm Meralcim aa yani
Serkan: hahaha
Songül: sanane ulan! Ne karışıyorsun milletin şeyine..
Güney: neyine?
Songül: ya bak Güney..!
Eylül: yaa aa ama yani şey.. Serkan ben ...ıı yani... Bir su içsem iyi olacak..
Serkan: tamam hayatım..
Serkan'ın yanından kalktım ve hızlı adımlarla mutfağa gittim.. Allah Allah yaa.. İlla beni kip kırmızı yapacaklar... Bir su içtim.. Serkan geldi...
Serkan: aşkım bir gittin gelmedin geri.
Eylül: ha yok..
Serkan: sen kızardın mı?
Eylül: yok yok niye kızarayım ki..
Serkan: ee babası kadar yakışıklı çocuk diyi-
Eylül: ya Serkan ne alakası var ya Allah Allah!! Hadi geç yürü içeriye aa..
Tam mutfağın kapısından çıkacakken Serkan bileğimden tuttu ve beni kendine doğru çekti...Burun buruna geldik.. Gözlerimi onun gözlerine bakmak için kaldırdım... Bana sırıtarak bakıyordu...
Serkan: sevgilim
Eylül:Ne var
Serkan:Ya içeri geçmesek mi hı?
Eylül:Serkan sen varya iyice müns-diyemeden dudaklarıma buseler kondurdu.Bizi ayıran içerden gelen Kader'in sesi oldu.
Kader:Yaa Serkan alın bebeğinizi ya.
Eylül:Serkan bizi çağırıyorlar canıım.
Serkan:Aman of be.deyip yanımdan ayrıldı.Bende sırıtıp arkasından gittim.