1.kapitola

40 4 1
                                    


3.februára 2017

Ach tie skoré rána ma raz zabijú. Neznášam skoré vstávania do školy.  Školu mám ale celkom rada. Bez dobrých kamáratiek, ktoré tam mám, tak neviem čo by som robila. Chvíle, ktoré strávim v škole sú pre mňa zábavne. Milujem umenie a som rada, že som na tejto škole a môžem sa venovať niečomu čo ma baví.

Dnešné ráno bolo asi ako každé iné. Vstala som umyla som sa, obliekla, najedla a mama ma zaviezla do školy. Vystúpila som a tam ma už čakala Yasmin.
,,Čus ako bolo včera?" Spýtala sa a objala ma.
Yasmin je moja najlepšia kamarátka poznáme sa už od škôlky.
,,Asi tak ako vždy. Ležala som v posteli pozerala film. Potom som sa učila a ták." Nudne som povedala.
,,Jáj ja som bola s Christianóm."
Celá nadšená mi o ňom vravela celú cestu do triedy až kým nezazvonilo na našu prvú hodinu-chémiu.
Chcémiu mám v celku rada. Máme zábavneho učiteľa s ktorým je na našich hodinách zábava.
Zazvonilo. Do našej triedy vošiel náš učiteľ. Preberali sme nové učivo a potom nám vravel, že si napíšeme nabudúce malú písomku. Celá hodina prebehla ako obvykle. Nič nezvyčajné. Keď sa hodina skončila všetci sa rozbehli na chodbu. Zaniesla som si chémiu a ostatné vecí do skrinky. Z bundy som si vytiahla cigarety a zapaľovač. S Yasmin sme šli na WC-ka. Spolu ame sa zavreli do jednej kabínky a otvorili okno. Zapalili sme si cigaretu a rozprávali sme sa. Keď sme dofajčili cigaretu sme zahasili, dali sme si voňavku a išli si do skrinky po vecí na následujúcu hodinu. Ja moc nefajčím, ale niekedy si s Yasmin v škole, alebo mimo nej zapálim.
Deň v škole bol celkom fajn. Keď sa vyučovanie skončilo s Yasmin sme šli spolu na bus. Šli sme do mesta do čínskej reštiky a tam sme sa najedli. Do školy na obed nechodíme, lebo tu nevaria moc dobre. Radšej si dáme dáky obed v meste.
,,Dnes je v meste daká super disco, nepôjdeš?" spýtala som sa Yasmin.
,,Jasné,že váhaš" Nadšene vykríkla. Yasmin miluje zábavu a discotéky to je niečo pre ňu. A ja celkom tak isto. Dohodli sme sa teda, že sa stretneme u mňa o 19 a potom nás mama zavezie. Potom sme už išli domov.
Došla som domov a doma bola len moja mama s Karolin-mojou sestrou. Práve ju prezliekala. Mama je ešte s ňou na materskej. Karolin má 2 roky a je to moja malá zlatá sestra. Keď som vošla dnu som sa privítala s mamou a malou. ,,Ahojte." Mame som dala malý bozk na líce. Potom som chytila Karolin,chytila ju za noštek a dala jej naň malú pusinku. Ona sa usmiala a objala ma. Položila som ju na gauč. ,,Mami dnes by som chcela ísť s Yasmin na discotéku do mesta, zavezieš nás však?" Nadšene som vykríkla. ,,Samozrejme zlatko, o koľkej a čo bolo v škole?" ,,Asi o 19.30-20.00 a no dostala som jednotku z kreslenia a dvojku z fyziky." ,,Dobre teda a to je super." ,,Ďakujem mami, ľúbim ťa." Šla som do svojej izby. Z ruksaku som si vybrala zošit chémie, aby som sa naučila na pondelok na písomku. Viem, že zajtra by som sa to po diske učiť nechcela a v nedeľu už tiež nie.
Učenie mi zabralo tak pol hodinku. Zapla som si môj notebook a pustila si hudbu. Prihlásila som sa na facebook, s Yasmin sme si písali čo a ako. Dala som som si ešte nabiť môj telefón. Šla som dole za mamou. Poprosila ma, aby som postražila malú, lebo ide na chvíľu k susede.
Keď sa vrátila pozerali sme spolu film. Bolo už asi 18.30 to znamenalo, že Yasmin akurát vyrážala asi z domu. Keď prišla bolo 19.05. Samozrejme bola krásna ako vždy. Oči mala namaľované a na ústach rúž. Pozdravila sa mojej mame a išli sme do mojej izby.
,,Ježíš prečo si sa aspoň trochu nenamaľovala?" vyhrešila ma. ,,Ja neviem, na čo... ,,Veď tam budú chlapci, možno tam nájdeš dákeho pekného. Poď sem namaľujem ťa." Dala som jej dáke moje tiene, špirálu, linky, rúže, makeup a puder. Yasmin je v tomto dobrá. Vie ma namaľovať nádherne. Po asi pol hodine bola zo mňa úplne iná osoba. Potom mi vybrala z môjho šatníka šaty. Keď sme boli pripravené šli sme za mamou. Ocko nebol stále doma. ,,Vyzeráš nádherne." Povedala mi mama. ,,Ďakujem to za to môže Yasmin." Vybrali sme sa do auta. Mama musela zobrať aj sestru, keďže nebol otec ešte doma. Keď sme boli na miesto dala som mame aj sestre pusu. Povedala som jej, že možno budem spať u Yasmin a odišli sme.

Ahojte tak toto je moja prvá časť tohto príbehu. Tak čo na ňu poviete, páčila sa vám? Ak chcete vedieť viac tak čítajte ďalej. Pokračovanie sa dozviete v nasledujúcej časti.
-Moma-

Život tínedžerkyWhere stories live. Discover now