16.februára štvrtok
Tieto dva dni som prežila v posteli. Celé dni som len spala. Zobudila som sa iba vtedy, keď som si mala dať lieky. Prípadne som zjedla vývar, chvíľu pozrela televíziu. Dlho mi to teda nevydržalo. O chbíľu som upadla do spánku. Bola som príšerne unavená...
Cítila som sa veľmi slabá.
Teraz keď mi je už celkom dobre a ja nemusím celý deň prespať som si zobrala do ruky moku knížku. Prečítala som pár stránok. Odpila som si z čaju. Bol chladný, ani neviem koľko tam už bol. Chladným čajom som teda zapila lieky. Odmerala som si teplotu. Teplomer ukazoval, že už žiadnu teplotu nemám. Bola som šťastná, že mi je o dosť lepšie ako predtým. Tešila som sa z toho. Rozhodla som sa, že napíšem Tobiasovi. Mobil bol stále v nabíjačke ako som ho tam nehala.
Našla som si správu.Bol som ťa pozriem doma, otvorila mi tvoja mama. Nevedel som , že ti je až tak hrozne, že celé dni len prespíš.
T.Ach to mi písal Tobias!!! On bol vážne tu?? Nevedela som o tom a nikto ma nezobudil. On ma bol fakt pozrieť. To bolo od neho tak milé. Bola som z neho nadšená, že sa tu zastavil i keď nemusel. Rozhodla som sa mu teda odpüsať.
Ahoj je od teba milé, že si ma prišiel pozrieť. Som rada, že si prišiel. Škoda, že som sa to dozvedela iba z tvojej SMS. Celé dni som sa cítila veľmi zle. Ak som bola hore tak len chvíľu. Väčšinou to bolo kvôli liekom a potom som znova vždy zaspala.
B.Chvíľu mi trvalo, kým som našla tie správne slová. Chcela som sa mu proste poďakovať za to, že swm prišiel.
Keďže si mi konečne odpísala, tak vidím že sa cítiš lepšie. Mohlo by byť teda fajn, keby prídem, či?
Ach to je trkvas. Odpísala som mu teda, že ho s plnou náručou uvítam. Mame som zakričala, že príde Tobias. A ak budem spať nech ma zobudí. Mama teda prikývla. Išla som do kúpeľne. Preboha fakt vyzerám tak hrozne? Povedala som si sama pre seba. Na hlave som mala totálny výbuch. Zobrala som si teda hrebeň a snažila sa to rozčesať. Po desiatich minútach som sa teda rozhodla, že poprosím mamu. Aj mame to trvalo, kým mi moje vlasy rozčela. Našťastie sa jej to podarilo. Potom som išla do kúpeľne a umyla si zuby. Išla som do izby a obliekla si miesto pyžama tričko s legínami. Ľahla som si do postele a čitala knihu, kým príde. Prišla mi sms.
Ahoj mrzí ma to, ale nemôžem prísť.
T.To nemyslí vážne. Ja sa kvôli nemu prezpečiem, učešem a on mi povie toto. Chcem aby to bol len sen. Bola somnveľmi smutná. Začali sa mi po líci kotúlať slzy.
To nemyslíš vážne!!! Ja som sa tešila.
B.Nemala som na toto už viac síl. Bola som naštvatá, smutná. Chcelo sa mi strašne plakať. On sa na mňa vykašlal. Nemohla som tomu uveriť.
Snažila som sa na to zabudnúť, lenže to nešlo...
Napíšem Yasmin.Ahoj, Tobias sa na mňa vykašlal. Povedal mi, že príde za mnou. Vieš ako som sa tešila? A teraz mi povedal že nepríde!
B.Asi o minútu som si našla odpoveď.
Neboj sa to bude dobre. Všetko sa vyrieši, uvidíš. Hlavne sa netráp chlapi za to nestoja.
Y.Povedala som si, že ma pravdu. Prestala som plakať a snažila na to nemyslieť.
Ďakujem ti máš pravdu.
B.Dnes som už konečne aj obedovala. Síce len trochu. Mama bola rada, že už mi je lepšie. V izbe som si zapla telku a pozerala som sa na seriál, ktorý išiel. Útek z väzenia. Milujem ten film. Chvíľu som večer telefonovala aj s Yasmin. Povedala som jej teda, že si už z toho nerobím ťažkú hlavu. Ak bude chcieť príde. Ak ma ľúbi povie mi to.
Volali sme spolu asi pol hodinu. Potom som si povedala, že je už dosť hodín. Mama ma volala na večeru. Bolo sedem hodín večer. Najedla som sa a išla do izby. Dala som si lieky a mama mi potom doniesla čaj. Čítala som si knihu, pozrela dáke filmy. O pol desiatej večer som si dala sprchu. Dala som si pyžamo. Mame som šla zaželať dobrú noc, aj segre a ľahla si do postele. Tento deň bol vyčerpávajúci. V momente som zaspala.
ESTÁS LEYENDO
Život tínedžerky
RomancePríbeh o dievčati menom Beatris, ktorá Chodí na strednú školu a miluje umenie. Je v druhom ročníku. Má veľa dobrých priateľov. Patrí medzi tých obľúbených na škole. Ale čo sa stane keď sa dozvie ocove tajomstvo? Zmení sa tým jej vzťah s ocom? Všetk...