6.kapitola

8 1 0
                                    

14.februára utorok

Dnes do školy nejdem. Na miesto do školy môžem isť rovno k doktorke. Za posledný týždeň sme sa s Tobiasom spolu pár krát stretli ak sa dalo. Bolo mi s ním jednoducho super cítim sa pri ňon fakt dobre. No ale teraz sa cítim fakt na nič. Mám teplotu 39° a silný kašel, nemôžem prehltať ani sliny. Musím ísť k doktorke, ale nevládzem sa ani postaviť na nohy. Prišla za mnou do izby mama.
,,Beatris ty vyzeráš ozaj zle."  Smutným pohľadom na mňa pozrela.
,,Uuuhm jja vieem." Nedokázala som poriadne ani hovoriť.
,,Odveziem ťa k doktorke, obleč sa tu máš vecí."
Vybrala mi vecí zo skrine z podala mi ich.
,,Ďakujem."
A odišla.
Sadla som si na posteľ a vyzliekla si pyžamo. Obliekla som si tričko a ryfle, ktoré mi mama nachystala. Bolo mi to jedno, že čo si oblečiem. Hlavne som sa chcela rýchlo obliecť a isť k doktorovi.
Počkali sme chvíľu na ségru. Cestou ju vyhodila pred školou a so mnou šla k doktorke. V čakárni na šťastie nebolo veľa ľudí. Dlho by som tu sedieť nevydržala. Po asi pol hodine som bola na rade.
Doktorka mi predpísala 8 hodinové antibiotiká. Musím piť veľa čaju a oddychovať. Ako keby som aj mohla niečo robiť.
Potom ma mama odviezla domov. Zavolala do roboty, že dnes nepríde. Bolo mi fakt zle a asi by som si nevedela ani čaj urobiť. Keď som prišla domov mama mi urobila čaj a doniesla vodu, aby som mala čím zapiť tabletku. Dala som si teda tabletku, obliekla si pyžamo. Dala si trochu z čaju a šla som apať. Pred tým ako som zaspala som napísala Tobiasovi na messenger.

Ja: Ahoj som chorá som rada, že sa hýbem lre tento týždeň su prechádzky zrušené. :-(

Tobias: Acj chúďa to ma mrzí. Rád by dom bol pri tebe a staral sa o moju princeznú. Vylieč sa mi. Prídem ťa pozrieť?

Ja: Ja viem že ty by si sa rád o mňa postaral, ale nechcem ťa náhodou nakaziť.

Tobias: Toho sa nebojím mám silnú imunitu. Hehe :-) Bež oddychovať princezná.

Ja: No veď ja už aj idem tak ahoj.

Položila som mobil a spala som. Zobudila som sa len vtedy, keď som si mala dať tabletku. Dala som si trochu čaju, vypila vývar a šla opäť spať. Celý deň som len spala. Nič viac. Bolo mi hrozne....

Život tínedžerkyWhere stories live. Discover now