4.kapitola

13 1 0
                                    

6.február 2017
Zobudilo ma nepríjemne skoré vyzváňanie budíka. Tento víkend zas ubehol tak rýchlo. Zas škola dúfam, že nebudeme písať žiadnu písomku, lebo ja som sa do zošitov ani nepozrela. Dnešný deň a utorok dáko zvládnem a potom mám do konca týždňa prax.
Keď som vystúpila z auta rozlúčila som sa s mamou a kráčala som do školy.
V šatni ma už čakala Yasmin. Mala na mňa množstvo nepríjemných otázok. Bolo to ohľadom toho čašníka.
,,Veď mi povedz čo ste robili celú noc.!" Kričala na mňa a stále vyzvedala.
,,Už som ti povedala, že nič. Veď si videla ako dopadli moje šaty. S takým dievčaťom by ani nič nechcel. Proste som sa ráno zobudila u neho a to je všetko."
Ďalej sme to teda potom už neriešili (našťastie). Začala sa nám hodina a ja som sa snažila sústrediť na učivo. Chvíľu som si myslela, že sa mi to aj darí. No dlho to netrvalo. Po chvíli som sa ponorila do mojich myšlienok ohľadom neho. Nedokážem prestať na neho myslieť. ,,Beatris..." drgla do mňa Yasmin. ,,Čo sa deje?" zhíkla som. ,,Dávaj pozor lebo už druhý krát sa ťa učiteľka niečo pýtala ty si ani slovka nepovedala." udmievala sa na mňa. ,,Ach no posnažím sa."
,,Beatris skúste dávať pozor, lebo vás vyvolám!" Začala po mne kričať.
,,Prepáčte."
Na šťastie sa už hodina končila. Po hodine sme s Yasmin išli na WC a zapálili si. Potrebovala zom sa trochu uvolniť.
,,Čo sa to s tebou deje?" pýtala sa ma Yasmin.
,,Nič." odpovedala som rázne a potiahla si z cigarety.
,,Povedz mi pravdu." mračila sa na mňa.
,,No dobre, celú dobu na neho myslím." priznala som.
,,Ja som to vedela." zhíkla.
Potom sa ma stále na neho vypytovala a ja som jej musela odpovedať, lebo by nebola ticho.
Zazvonilo na hodinu tak sme sa pobrali do triedy, aby učiteľ nemal nervy.
Keď sa škola skončila ponáhľala som sa domov. Tešila som sa na to ako ai nájdem možno dáku správu od neho.
Keď som prišla domov najedla som sa a išla do izby. Bohužiaľ žiadna správa mi neprišla. Počkala som teda pár minút a v tom mi napísal on.
Tobias: Ahoj prepáč, že som ti nenapísal skôr. Máš rada kávu, alebo horúcu čokoládu?
Ja: Ahoj oboje mám rada. A to je v poriadku.
Tobias: To som rád pretože ťa pozývam do kaviarne.
Ja: Mám to brať ako rande?
Tobias: V podstate áno. Pozajtra ti to vyhovuje? Lebo zajtra robím.
Ja: Jasné v poriadku môže byť.
Tobias: Dobré kráska tak zajtra sa dohodneme tak zatiaľ ahoj už musím pa.
Neskôr som šla za Yasmin a spolu sme išli na film na vine sú hviezdy. Film sa mi veľmi páčil aj keď bol na konci dosť smutný.
Z kina som išla rovno domov. Mama uvarila výborne jedlo. Niečo z jej novej kuchárskej knihy mexická kuchiňa. Jedlo bolo výborne. Pomohla som mama a šla do sprchy. Potom som okúpala aj moju malú sestričku. Keď som ju poumývala utrela som ju, obliekla a dala spať. Zaspala ako drevo. Mamina bola rada, že som to urobila za ňu. Pobozkal som ju na líce a šla do izby. Písala som si chvíľu s Yasmin a s Tobiasom. Zaželala som mu dobrú noc a išla preč z facebooku. Mobil som si dala na nabíjačku a prečítala ešte pár strán z knihy. Nastavila som si budík a išla spať...

Život tínedžerkyWhere stories live. Discover now