2.kapitola

16 1 0
                                    

Kráčali sme s Yasmin na disku. Vstupné boli 2€. Vonku boli aj daký chalani a baby, ktorý fajčili a rozprávali sa. Vošli sme dnu a zaplatili sme. Na ruku nám dali pásku. Začínala sa zabáva. Išli sme k baru, bol tam taký mladý chalan. ,,Dve vodky a dve coly." povedala som mu. Nalial nám a zaplatili sme. Bol celkom sexy. Celú dobu som ho nenápadne pozorovala. Potom sme sa s Yasmin vybrali na parket, tancovali sme oproti sebe. ,,Ten barman je sexy." priznala som. ,,Veď som videla ako sa na neho pozeráš." Podpichovala ma. ,,Choď za ním kľudne ja si tu niekoho nájdem." Rozhodla som sa teda, že za ním pôjdem. Bol fakt sexy. Išla som teda k baru. ,,Čo si dáš?" usmial sa na mňa. Ja neviem daj mi ďalšiu vodku a džús. Išla som zaplatiť keď....chytil ma za ruku a povedal: ,,akoto, že také krásne dievča ako ty je tu samé len s kamoškou bez chalana? Tá vodka s džúsom je na mňa." Stále sa na mňa usmieval. ,,Ehm..no vieš ja nemám žiadneho chalana. A ona je moja najlepšia kamarátka s ktorou chodím asi všade." rozprávala som.

,,Také krásne dievča a nemá chlapca sa mi nechce veriť ako sa voláš?" lichotil mi a popri tom ešte obsluhoval dákych ľudí. ,,Beatris a ty? " ,,Ja som Tobias. Máš nezvyčajné meno ale nádherne, je výnimočné tak ako aj ty." červenala som sa. ,,Vďaka." ,,Dáš mi tvoje číslo?" ,,Jasné." bola som z neho nadšená. Vymenili sme si teda čísla, dala som mu meno na facebook a rozlúčila som sa.
5.februára.2017
Šla som hľadať Yasmin. Nikde som ju nevedela nájsť. Šla som na WC. Bola tam aj s dákou babou. ,,Hľadala som ťa." povedala som jej. ,,Prepáč. Ideme si zatancovať?" ,,Poďme." povedala som jej a chytila som ju za ruku.
Išli sme na parket a tam sme tancovali. Bláznili sme sa. Keď sa nám už nechcelo tancovať šli sme k baru.
,,Ahoj dáme si vodku s džúsom." Vypili sme a dali sme si ďalšiu, potom ešte jednu, ďalšiu a potom už poslednú. Točila sa mi hlava a bolo mi zle. Šla som na WC-ka. Videla som ako niekto ide za mnou. Bol to on,Tobias. Chytil ma za ruku. A odpratal ma na záchod. Dal mi pusu. Bolo mi zle, zvracala som. Uvedomila som si, že som to prehnala. Mal ma takúto pred očami, opitú. Vstala som a objala som ho. ,,Prepáč, asi som to prehnala. Ja nepijem veľa len dnes som to asi prehnala. Vieš...páčiš sa mi." priznala som a začali mi po tvári tiecť slzy.
,,Si opitá, vezmem ťa ku mne a zavolám kolegovi nech to do konca už vezme za mňa."
Zavolal mu, povedal že príde. Čakali sme na neho. Videl ma aká som opitá. Myslím si, že všetko pochopil. Tobias mu poďakoval a išli sme von. Zobral mňa aj Yasmin do auta, ktoré mal zaparkované von.
Usadil ma do predu a Yasmin sa opýtal kde býva. Zaviezol ju domov, rozlúčila sa s nami, poďakovala a išli sme k nemu. Má taký menší, ale útulný byt. Šaty som mala ovracané. Dal mi dáke jeho tričko a kraťasy na spanie. Uložil ma a prikryl. Vedľa postele mi dal kýbel keby mi bolo zle. Ľahol si vedľa mňa a zaspala som.

Tak a tu máte pokračovanie. Takto sa skončila ich párty. Čo myslíte skrížia sa Beatris a Tobiasovi cesty? Či bude znechutený z toho aká bola opitá. Ak chcete vedieť čo bude ďalej tak čítajte tento príbeh.
-Moma-

Život tínedžerkyWhere stories live. Discover now