'Mel ? ..iubito , haide mai avem o ora , trezeste-te'
Vocea calda a mamei era cel mai bun desteptator. Ma matai inca 2 minute sub atingerile fine ale mamei pe bratul meu si ma ridic. Inainte sa imi dau seama mama iesise din camera. Privesc camera in care am trait 3 ani...si o privesc ca si cand ar fi prima oara cand o vad , e ca si cand as fi gasit-o azi dimineata asa , exact cum imi place mie. Tapetul cu prin Universe , pentru care a trebuit sa ma 'lupt' cu mama 3 luni , luminitele care le-am 'imprumutat' de la bradul de Craciun care stateau atarnate lenese pe tapet , coltul ...sau 'altarul vedetelor' cum il numeste mama , unde sunt puse postere cu artisti de toate felurile pe care ii ador si ii admir. Masa de machiaj cu oglinda care este impanzita de poze facut de-alungul anilor si urmele de ruj de aseara , cand incercam sa vad care culoare ar arata mai bine , covorul alb pufos si tot ce tinea de acel loc pe care il ador. Acum vreau sa il tin minte pentru ca s-a putea sa fie ultima oara cand il mai vad. Ies pe balconul apartamentului , iar aerul rece de toamna al New York-ului ma loveste peste pielea sensibila . Imi dau o suvita de par rebela care dansa in voia vantului dupa ureche si ma intrept spre canapeau care vesnic sta nemiscata in coltul balconului , desi mai mereu ma lovesc de ea si tot spun ca o mut..niciodata nu am reusit sa o fac. Ma asez si incep sa privec in jur.
Daca cineva mi-ar fi spus acum 3 ani ca urma sa iubesc orasul asta probabil ii dadeam una de sa ma tina minte toata viata. Aici am inceput o noua viata , una perfecta zic eu...Aici mi-am facut prietenii...prieteni adevarati , aici am uitat de EL si de acel trecut chinuitor , insa tot ce e frumos dureaza al naibi' de putin. Mama a fost transferata cu serviciul inapoi in Londra , iar eu daca doresc sa am in continuare o situatie financiara..foarte buna zic eu trebuie sa ma supun regimului. Ah si stiu la ce va ganditi ..tatal ei ce face ? Sta si gateste in casa? Ei bine , tata a murit acum 5 ani cand eu aveam doar 12 ani...a fost unul din cele mai triste momente ale vieti mele...imi e asa dor de el.
Intr-un final ma ridic de pe canapea , jumatate inghetata si ma duc la baie , imi fac toaleta si ma imbrac intr-o pereche de blugi skinny negri , un pulover crem si nelipsiti mei conversi . Imi iau jacheta si apuc geamantanul care ma astepta in coltul camerei. Imi iau mobilul de pe masa si mai arunc o ultima privire spre camera de care imi va fi nespus de dor. Mama nu era de gasit prin apartament ca 4 secunde mai tarziu sa aud un claxon puternic la geam . Deschid geamul si o vad pe mama in masina..grozav. Era deja ora 14:34 , iar avionul pleca la 15:15. Fac semn mamei ca (,) cobor imediat . Cheile apartamentului erau in usa deci..eu trebuie sa inchid..minunat. Cu greu ies si inchid usa...cobor in fata blocului si urc in masia.
'O sa vezi ca o sa fie bine! '
In ochii ei se vedea atat speranta...si asta m-a facut si pe mine sa cred asta .
'Hai sa o facem!'
Spun pe un ton sarcastic. Masina porneste si in drum spre aeroport a inceput si ploaia , minunat. Ajunsa acolo , urc in avion insotita de mama si ...imi iau la revedere de la un capilot perfect al vieti mele.
Drumul a fost prea scurt...majoritatea timpului , cand nu imi era rau , ascultam muzica si dormeam...O voce mecanica m-a trezit si artagoasa m-am smucit in locul meu incomod .
'Haide , am ajuns si trebuie sa coboram'
Perfect ..doar 2 sensuri ori voi pasi spre eai or spre iad. !
CITEȘTI
Past [ HarryStylesFF]
FanfictionPre mult fum , prea mult praf . nume: Melody Van di Tore varsta: 17 ani scop: El nu mai face parte din mine , el e trecutul. Ei vor vedea ca eu nu mai sunt acea ..eu. Acum sunt aici, gata sa le arat noua mea fata , noua mea lume , noua eu !