Orele au trecut destul de repede , in mare erau multi profesori noi si doar 2 erau vechi , care m-au recunoscut. Toata ziua Be s-a tinut dupa mine si a incercat sa imi explice cum stau lucrurile in liceu . Nu m-a deranjat , avand in vedere faptul ca e foarte prietenoasa si ..um cam singura mea prietena de aici , daca nu se pune si Louis.
Asa am aflat ca echipa de fotbal e creata DOAR din fotomodele , adica baieti care arata al dracu' de sexy cu o tona de noroi pe ei. Bineinteles avem si echipa majoretelor , desi e un fotbal european si nu prea vad rolul majoretelor acolo , dar in fine. Nanii a trecut pe la noi dupa scoala si mi-a mai povestit tot ce s-a schimbat . Am lasat-o la barfa cu mama , desi pierdusem sirul povestilor inca de la ' Si sa va povestesc cum directorul a fost dat afara , ce scandal a fost' .
Am mers in camera mea si am dat drumul la TV . Evident ca nu am gasit nimic interesant asa ca am zis sa imi fac temele . Aveam un referat de facut la istorie si niste exerciti la mate, bleah. Dupa ce am terminat m-am intins pe pat si am privit spre fereastra. Perdelele erau usor departate, destul pentru a intra razele de lumina de afara . Desi ziua a fost destul de mult soare pe cer , dupa ora 15:00 nori au reaparut. Era deja 16:30 si eu ma plictiseam extrem de tare . Am coborat si nu le-am mai gasit pe cele 2 femei pe care le lasasem jos. Am mers la mama in camera si ea dormea.
Am ales sa imi iau un hanorac pe mine cu o gluga mare in caz ca incepe sa ploua ..daa nu gasisem umbrela. Mi-am luat ugg-urile si am iesit sa vad daca mai e acea cafenea draguta in apropriere.Nu am mers 10 minute , iar ploaia a si inceput . Mi-am pus gluga in cap si mi-am continuat drumul .In spatele meu treceau o gramada de masini si scoteu sunete enervante.Insa zgomotul uneia iesea extrem de mult in evidenta si sunetul motorului care torcea se auzea din ce in ce mai aproape in spatele meu. Afara inca era zi si era o strada destul de pupulata asa ca nu mi-am facut griji. Cand am vrut sa ma intorc pentru a vedea ce fel de masina enervanta face un asemenea zgomot am ramas cu gura cascata. Un BMW negru a trecut prea rapid pe langa mine. Cat de joasa putea fi masina aia? Nu am apucat sa ma uit bine caci a trecut in graba stropindu-ma cu apa dintr-o bala de langa marginea strazi.
'UGH NESUFERITULE !'
Am strigat in urma masini , dar clar nu era nici o sansa sa ma auda ..dar la nici 3 m in fata mea masina s-a oprit. Inima a inceput sa imi bata mai tare , dar nu m-am intors . Mi-am continuat drumul drept in fata , cu o atitudine demna de o domna...cam plouata dar doamna.
Cand credeam ca ziua mea nu s-a inrautatit asa de rau, brusc din masina a coborat ..acel.H-Harry parca.Atunci sangele mi s-a urcat la cap si stim ca nu o sa tac in fata lui. Am aflat azi ca (,) cam toata scoala ii stie de frica si nimeni nu vorbeste cu el. Are el 'grupul sau vesel' cu care sta mereu , iar elevii , chiar si profesori, se tem de el. Poate asa a intrat in scoala. E un liceu destul de bun , deci clar trebuie sa fi platit..gandurile mi-au fost intrerupte cand m-am izbit de ceva tare ..pieptul sau.
'Scuza-ma , te dai. Vreau sa trec pe aceast drum public'
Am spus nervoasa , apasand pe ultimele 2 cuvinte.
'Pisi , tu cam ai unghi , dar o sa le taiem '
'Imi pare rau 'motanel' ..ugh , dar tot ce ar trebuie sa tai sunt gesturile astea'
Stiam ca nu e bine ce fac. Harry si-a inclestat maxilarul , iar verdele smarald din ochii lui a devenit negru.
'Acum , daca ma scuzi o sa plec , Harry'
S-a dat la o parte si chiar am crezut ca ma va lasa in pace , dar m-a prins de incheietura maini si m-a trantit dur de corpul sau. Un incnet involuntar mi-a iesit. S-a uitat in ochii mei si pentru un moment am uitat ca sunt in mijlocul drumului , am uitat ca ploua si am uitat ca trebuie sa ma zbat pentru a ma elibera. Ochii lui imi scanau chipul iar eu ma uitam aten la ochii lui. Un sentiment de panica m-a cuprins cand mi-am dat seama unde vazusem acei ochii..erau la fel ca ..nu , nu e posibil. Verdele ala care se intuneca cand e nervos..asa era si EL , dar nu..nu ..
Mi-am smucit bratele si m-a eliberat.
'Sa nu ma mai atingi !'
I-am poruncit , dar tot ce a putu sa zica..ma rog sa faca , a fost sa rada.
'Tu , tu imi ordoni mie ? esti penibila'.
Mi-am strans pumni si m-am intos cu fata la el , Doamne ce frumos e. SI parula ala asa perfect..oh da eram nervosa..
'Eu ? Eu sunt penibila ? Eu m-am pus in fata unei fete pe strada , dupa ce am stropit-o , eu stau in ploaie doar ca sa nu las o persoana sa treaca pe strada ?..si TOT EU sunt penibila ? '
I-am scuipat cuvintele in fata . Cand am terminat de vorbim m-am intors sa imi vad de drum , dar nu am putut face asta caci un munte de om s-a pus in fata mea..el.M-a prins de ingheietura maini si m-a bagat in masina. Nu am putu sa fac nimic , avea o forta prea mare.
'Ce dracu ? Hei neneee . Ce faci ma ti sechestrata aici ? '
Harry a intrat pe partea cealalta si m-a speriat.
'Oh serios ? ce face ne jucam acum . Deschide vreau sa ies si se insereaza Harry , serios .'
Nu am mai apucat sa spun nimic caci am fost impinsa si lipita cu spatele de interioriul usi. Harry s-a apropriat prea mult de mine . S-a uitat in ochii mei si atat mi-a fost. M-am pierdut adanc in privirea lui.
'Hmmm, esti asa inocenta '
Ii simteam respiratia fierbinte pe corp si mana lui care imi mangaia coapsa.
'Si esti asa de tare in gura , si ma provoci..si sti ? Nu trebuie sa faci asta , nu ai idee ce pot sa iti fac. '
Cuvintele lui nu mi se pareau deloc amenintatoare si chiar mai mult de atat ma amuzau. Desi inca eram sub vraja priviri lui, m-am tinut tare. Am jurat cand am plecat din NY ca nu voi mai fi slaba si asa e. Mi-am lasat capul pe spate cand Harry m-a tras usor de varfurile parului si a inceput sa imi sarute gatul. Doamne ce bine se simtea.
'Mhh , mirosi asa bine , si pura si ..'
'Cuvintele tale ar trebui sa ma ameninte sa ma excite ? Pentru ca tot ce faci e sa ma amuzi'
S-a dat in spate si s-a uitat confuz la mine . Eu am inceput sa rad ca o nebuna , dar asta era doar o masca , pentru ca in mine , tipam de frica. De-odata Harry s-a impins brutal in mine si m-a prins tare , prea tare.SI-a lipit buzele de gatul meu si a muscat brutal. A inceput apoi sa linga rana si sa sarute locul. Nu am vrut dar un mic geeamat de placere mi-a evadat printre dinti . S-a uitat iar in ochii mei si s-a apropriat cu buzele de mine..nu nu o va face..si eu noi voi..Dar prea tarziu Harry si -a zdrobit buzele de ale mele si a inceput sa le framante . Nu am putu sa rezist si i-am raspuns la sarut. Cand mana lui a coborat spre fundul meu si m-a prins brusc am scos un mic icnet iar Harry a profitat de ocazie pentru a ajunge cu limba lui la a mea. Buzele lui erau asa moi si respiratia lui era usor mentolata alaturi de un gust slab de tutun.Cand am simtit un metal rece ..,avea pierce , pe limba mea am crezut ca innebunesc . Cat de hot sa fie asta.
M-a tras si m-a intins pe bancheta punandu-se peste mine. Doamne ce bine saruta , mana lui si-a facut loc pe sub geaca si bluza mea . Ce dracu tot fac. Sunt perfect constienta de tot ce fac si imi place la nebunie. Melody nu fi idioata , opreste-te , mi-a ordonat subconstientul dar nu am reusit.
Brusc totul a fost intrerupt cand Harry s-a ridicat de pe mine.
CITEȘTI
Past [ HarryStylesFF]
FanfictionPre mult fum , prea mult praf . nume: Melody Van di Tore varsta: 17 ani scop: El nu mai face parte din mine , el e trecutul. Ei vor vedea ca eu nu mai sunt acea ..eu. Acum sunt aici, gata sa le arat noua mea fata , noua mea lume , noua eu !