'Ow scuze eu nu..'
Mi-am ridicat privirea si am dat de niste ochii caprui de culoarea caramelului. Ma priveau confuzi. Apoi tipul a schitat un zambet.
'E a doua oara pe ziua de azi cand o tipa asa ..frumoasa se loveste de mine. Scoala devine interesanta'
Spune acesta , facandu-ma pe mine sa ma rosesc. Era frumos. M-am dat un pas in spate cand mi-am dat seama ca eram aproape lipita de el.
'Nu ai de gand sa spui nimic ?'
'Um..scuze eu '
'Da , ti-ai mai cerut scuze '
Fuck. Ce zabet are.
'Uhm da , eu o sa plec acum ..'
Am vrut sa trec pe langa el , dar m-a prins de mana . Gestul lui m-a uimit si m-a facut sa imi ridic privirea spre el .
'Uite , scuze. Nu vroiam sa fiu misogin. Eu sunt Zayn'
Mi-a zambit prieteneste si mi-a luat mana in a sa.
'Eu sunt Meloy , imi pare bine'
I-am spus sincer cu zambetul pe buze.
'Oww , tu esti cea noua corect? di Tore. Doamne cat imi place numele tau'
Am ras scurt , si Zayn mi s-a alaturat.
'Heh , mersi '
Ma uitam la el si mainile noaste inca erai legate.
'Ok , Mel . Mi-a parut bine , dar trebuie sa..'
Zayn nu si-a putut termina fraza pentru ca Harry a venit si m-a prins de tale , tragandu-me spre el.Atunci mi-am amintit de ce eram asa nervoasa , inainte sa ma lovesc de Zayn..chiar acesta nu parea mirat de apartitia lui Harry. Nu avea acea fata ' nu ma lovi' pe care o au toti elevi pe langa care trece Harry pe hol.
'Oh Hazz . Te cautam '
Incercam sa ma desprinde Harry , dar mana lui era prea puternica.
'Buna Zayn , vad ca deja ai facut cunostita cu Melody'
'Da ,e minunata'
Doamne. Astia vorbesc ca si cand eu nu as fi aici.
'Da , sunt. Multumesc , acum , trebuie sa plec s-a sunat'
M-am desprins de Harry si am inaintat pe hol. Nu imi vine sa cred ca asta tocami s-a intamplat. Ma APROAPE imprietenesc si eu cu cineva si Harry strica tot. Ce naiba vrea coopilu' asta. Am pornit spre scari insa am fost prinsa din urma de Zayn.
'Mel !'
Striga acesta dupa mine , urcand in graba scarile . Zambea si parea ca a alergat ceva .
'Zayn. Hei '
Spun eu prietenste.
'Ai mate .Corect?'
'Da..si tu? '
'Dap.'
Nu mi-am dat seama ca am stat pe loc vorbind cu el .
'Si ai chef de mate ?'
Nu mi-am dat seama ca chiar nu am chef de mate.
'Nu chiar..'
'Stiam eu , haide cu mine '
M-a prins de mana si m-a indrumat spre iesire. Am mers cateva minute ,apoi am ajuns intr-o incapere mare. Acolo erau zeci de flori de toate felurile.
'Ce e asta ?'
'E gradina botanica a scoli. Vei fi uimta sa afli cate chesti are scoala asta'
Ne-am asezat pe o banca . Mi-am pus un picior sub fund , iar celalalt l-am lasat sa atarne . M-am intors spre Zayn .
CITEȘTI
Past [ HarryStylesFF]
FanfictionPre mult fum , prea mult praf . nume: Melody Van di Tore varsta: 17 ani scop: El nu mai face parte din mine , el e trecutul. Ei vor vedea ca eu nu mai sunt acea ..eu. Acum sunt aici, gata sa le arat noua mea fata , noua mea lume , noua eu !