5. Next time

110 3 1
                                    

S-a dat in spate si a zambit pervers si satisfacut. Zambetul lui m-a bagat in ceata si m-a facut sa realizez ce prostie am facut.

'Iti ajunge , mai mult ,mai incolo'

Cuvintele lui au fost ca o lovitura in stomac. Trebuia sa ies de acolo , din masina . Normal as incepe sa plang de nervi, dar nu o sa fac asta. Stiu ca sunt mai puternica de atat , dar pe moment nu am stiut ce sa fac.

'Imi place sa stiu ca pot avea , orice , oricand'

Spune el , asezandu-se normal pe bancheta.Si uitandu-se in fata ca si cand nimi nu s-ar fi intamplat. Statea pur si simplu , ca si cand am fi purtat o discutie normala. Eu m-am ridicat putin capul si m-am sprijinit de coate , uitandu-ma la el mirata. Si apoi...mi-a picat fisa. M-am ridicat si m-am pus langa el. S-a uitat la mine oarecum confuz. Credea ca voi pleca , probabil , cand a vazut ca m-am ridicat , si astepta sa fac ceva , nici el nu stia ce sa fac. Astepta sa spun ceva , dar nu , nu am facut nimic din toate astea . In schimb , m-am luptat cu constiinta si ratiunea , cu inima si creierul meu .

El statea in sezut , iar eu m-am pus deasupra lui. Mi-am pus piciarele de o parte si de alta a picoarelor lui . Expresia lui era una total confuza , nu se astepta sa fac asta , si nici eu , sa fiu sincera. M-am aplecat la urechea lui si i-am soptit cat de seducator am putut.

'Eu vreau totul si acum'

A zambit , iar zambetul lui mi-a inspirat nimic . In schimb si-a pus o mana pe fundul meu , strangadu-ma puterni si o mana in par , tragandu-ma incet , indeajuns incat sa imi las capul pe spate. Gura lui a sarit infometata pe gatul meu. Atata placere ...dar trebuia sa raman lucida . Mi-a dat jos hanoracul si l-a aruncat pe scaunul din fata . Purtam doar un maie , iar buzele lui si-au facut drum scurt sprea sani mei. Mi-am infipt mainile in parul lui si i-am ridicat capul fortat . Uitandu-ma in ochii lui , m-am aplecat si l-am sarutat muscandu-l tare de buza . Cand am simtit custul sarat al sangelui m-am oprit. S-a uitat la mine , maraind si apoi m-a sarutat dinou .

Desi inima imi batea de sa imi iese din pipet , si simteam cum tot corpul imi ia foc , trebuia sa stiu ce fac si sa nu ma las dusa de val. Am inceput sa ma misc deasupra barbatiei lui inainte si inapoi.

'God , continuia'

Mi-a spus Harry printre sarutari. Cand i-am simtit barbatia intarindu-se sub mine God ce mare e , crede-am ca oricand poate face o gaura in blugi prea stramti a lui Harry. Simteam ca si el se infierbanta destul de tare . Era clar exitat in ultimul hal asa ca..

'Ce faci ?..'

'Cred ca ti-a cam ajuns. Restul intr-o viata viitoare'

I-am raspuns la intrebarea pusa de el cand m-am ridicar de pe el , lasandu-l asa. Ochii i s-au marit , iar eu mi-am luat hanoracul si am iesit din masina. Am figit inapoi spre casa , iar cand am ajuns am intrat in camera mea. Tot drumul nu m-am putut gandi decat la gustul buzelor lui Harry , Doamne o fi el .un idiot , arogant , super sexy , cu un zambet genial , cu un corp creat de Zei insusi ..potoleste-te. E un idiot , dar saruta al dracu' de bine si stie ce sa faca cu limba aia .

Am intrat in camera si m-am trantit pe pat, incepand sa rad ca o nebuna . Fata lui cand am plecat cred ca a fost de 10 ori mai amuzanta decat a mea. Dar ...daca am facut ceva gresit. Nu degeaba toata lumea imi spune sa stau departe de el . Pana si Nani a pomenit de el si a spus ca nu e cel mai bun om pe care il cunoaste.

Sunt paranoica , ce poate sa-mi faca ? E doar un pusti rasfatat si si-a primit lectia. Era deja 18:20 , asa ca m-am imbracat in niste pantaloni scurti , lejeri si un maieu si m-am pus in pat . Nu cred ca am apucat sa dorm o ora caci un zgomot puternic s-a auzit de jos. Am sarit ca arsa si pat si am deschis usa , scotand doar capul si uitandu-ma pe hol..

Imi pare rau ca am postat asa greu ,dar a inceput scoala , deci o sa incerc sa posez cel putin o data la 2 zile. Sper sa va placa povestioara mea .

Kiss's ! :*

Past [ HarryStylesFF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum