Am intrat in casa si am uract in camera mea. Normal ca in drumul meu m-am lovit de n opiecte , nefiind inca familiara cu imensa casa. Am intrat in camera mea si am facut un dus . Nu trebuia sa fie unul lung , dar statusem jumatate de ora. Mi-am pus hainile purtate in cos si mi-am luat pijamalele calduroase.
Cand am intrat sub plapuma telefonul a inceput sa imi bazaie . Am pipait pe suprafata plapumei insa nu l-am putut gasi, asa ca m-am ridicat rascolind printre perne . Nu l-am gasit , si acesta s-a oprit din barait. Am lasat-o balta si m-am culcat.
Nu mi-am putut lua gandul de la Harry si cat de ciudat poate fi . Acum e pervers , acum e rau , acum e dragastos . In final am adormit cu Harry in mintea mea.
Dream.
'NU..TE IMPLOR!"
'Nu imi vine sa cred cat de idioata esti . Nu imi vine sa cred ca faci aceiasi gresala de doua ori. El e ca mine , el e aceiasi persiana ca mine. Inima lui e la fel de neagra ca a mea , el nu te iubeste nu te va iubi. El e mai rau ca mine chiar. iti devoareaza inima si te face sa il adori si eu papusa ...eu sunt doar un scenaristul care ii da idicatie actorului meu principal'
El ..el era asa serios. Asa convins de cele intamplate. M-am uitat in ochiii lui , ochii aia verzi care intr-o clipa se intunecau si demonii interiori pe care orice om ii are ies la iveala. M-am uitat asa adanc in ochii lui si am tipat cat de puternic am putut.
'EL NU E CA TINE , EL E PERFECT , E HARRY SI IL IUBESC "
Nu mi-a venit sa cred ce cuvinte mi-au iesit pe gura , si doar dupa ce ochii au inceput sa ma usture ingrozitor , mi-am dat seama ca siroaie de lacrimi navaleau pe chipul meu.Nu l-am facut decat sa rada. Radea asa de pofticios , incat parea ca i-am zis cea mai hilara gluma.
'Esti asa idioata"
M-am fixat cu privirea , luandu-mi capul intre palmele lui care erau oribil de reci. Nu imi puteam luua ochii din ai lui..si idata cu atentia mea asupra lui era din ce in ce mai mare..mi-am dat seama ca palmele ce imi sustineau capul au devenit calde. Acei ochii au ramas la fel , insa inconjurati de nistre trasaturi mult mai frumoase si ..carllionti negri si-au facut aparitia.
'Mel , de ce plangi ?'
'H-Harry?'
'Da..eu sunt. De ce plangi ?'
'El ..el era aici era..tu ..erai el..voi'
'Oh nu e nici un noi mel , sunt doar EU.'
*****************************************************
'Si esti ok ?'
Bee mergea in dreapta mea , socata ca la inceputul povesti. Dupa ce i-am explicat visul meu , in timp ce ne indreptatm spre o pizzerie .
Toata ziua la scoala a fost normala. Nu l-am vauzt niciunde pe Harry , doar pe Zayn care a trecut pe langa mine destul de nervos incat nici nu m-a salutat.
'Da..sti la inceput ai zis sa stau departe de el..dar nu am cum sa o fac daca el tot apare si apare. Adica , mi-a zis ca vrea sa fim prieteni si ca nu e chiar asa rau precum pare. Daca chiar e un tip de treaba si neinteles'
'Nu ..neineles si de treaba e Bob.!'
'Bob?'
'Da..Bob cel blond care isi schimba culorea parului in fiecare zi. Oameni incep sa creada ca e din natura, gen'
'Oricum , trecand peste..chiar m-a indus in eroare. Toate jocurile astea..nu stiu e asa ciudat'
'Mda. Sti faza e ca nu e doar el asa. Toata familia lui a fost asa '
'A fost ?'
'Adica este.'
Am ajuns la pizzerie si ne-am asezat la o masa. Bee s-a pus in fata mea si ne-am aplecat peste masa pentru a-mi spune.
'Asa deci , mama si tata lui sunt din Doncaster. SI el a locuit cu ei pana acum cativa ani cand cei 2 au murit. El a venit aici la scoala acum 2 ani. Cred ca dupa datele date de tine cu cateva saptamani inainte sa pleci tu .A fost total distrus dupa asta si avenit aici sa locuiasca cu fratele sau mai mare , care la fel ca el e un ciudat. Se zice ca a facut lucruri oribile '
'Da ,da . Imi amintesc . Am fost la el..'
'AI fost la el ?!"
'Taci Bee , lasa-ma sa termin . Ne-am oprit 10 min ca sa poate lua ceva.si cand am plecat era un tip la geam care se holba intens la mine . SI cand a pornit masina , la fel statea nemiscat . Harry mi-a zis ceva de un frate care il bate la cap. '
'Sunt foarte periculosi si ..'
Bee s-a oprit din vorbit ca si cand ar fi vazut o fantoma . M-am intors din instinct si m-am uitat in spate. In pizzerie a intrat Harry urmat de ...
Ok . Imi pare rau ca am postat asa greu , dar am avut o saptama ORIBILA.O sa incerc sa postez muuuult mai des. Acum , sper sa va placa povestioara mea. Nu e cea mai buna ,dar ma stradui.
Kiss's . :*
CITEȘTI
Past [ HarryStylesFF]
FanfictionPre mult fum , prea mult praf . nume: Melody Van di Tore varsta: 17 ani scop: El nu mai face parte din mine , el e trecutul. Ei vor vedea ca eu nu mai sunt acea ..eu. Acum sunt aici, gata sa le arat noua mea fata , noua mea lume , noua eu !