8. An old story ..

105 2 0
                                    

‘Harry la naiba cu tine , imi e frica.’

‘Stiu ce fac iubire ,  nu e prima oara cand conduc’

‘Nu imi spune iubire , nici macar nu te cunosc idiotule’

Nervi deja puneau stapanire pe mine si nu imi puteam controla cuvintele. Credeam ca o sa imi desfac centura , care nu statea bine un jurul meu si in caz de accident cel mai probabil as fi iesit pe geam ca si cand as porni cu a 5-a de pe loc, si o sa sar pe Harry sugrumandu-l .Dar doar imaginea cu mine peste Harry imi dadea un fior cald pe sira spinari si gandurile mele dure , sau nu , deja au fost inlocuite cu filme erotice , sau nu .Ochii lui verzi ca jadul apropriati de ai mei  , mana lui ce imi mangaie coapsa in timp ce ..ahh ok gata.

‘De ce te uti la mine ca si cand ai vrea sa mi-o tragic ?’

Nu..nu..nu doar nu ma uitam la el in tot acest timp. Penibil. Harry se uita amuzat la mine si probabil s-a prins de filmul ce rula la mine in creier. Doamne sper sa nu.

‘Pf , ai vrea tu ‘

‘Mhh sincer , da. Ti-as trageo asa de tare , de nu ai mai putea merge 2 zile si toata strada imi va cunoaste numele , DAR nu eu sunt cel care se holbeaza ca un pedofil si isi musca buza’

Cuvintele lui Harry m-au lasat cu gura cascata. Si prima ..parte din ce mi-a zis nu a facut decat sa imi provoace tot felu de lovituri in stomac.

‘Inchide gura papusa , nu sti ce poate intra acolo ‘

‘T..tu idiotule . Mai bine ti-ai lasa fanteziile pentru curvele cu care ti-o tragi. Masoara-ti vorbele cand esti cu mine’

Harr nu a zis nimic doar a stat si se uita inainte. Dupa cateva secunde a inceput sa rada ca un nebun si a trs masina brusc pe dreapta .S-a oprit din ras si s-a uitat la mine .

‘Harry nu am chef de idioatenile tale , te rog. Vreau sa ajung acasa , probabil mama deja isi face.gri.jdjhjs.

Cuvintele mi-au fost smulse de buzele lui Harry care s-au presat de ale mele intr-un mod prea dur. Mi-am folosit toata puterea si am incerat sa il imping, dar nu am reusit , asa ca m-am tras in spate si m-am lipit de interiorul usi masini.

‘Termina !’

Harry mi-a prins capul in mainile sale mari , dar totusi asa fine. M-a sarutat scurt pe nas , apoi a inceput sa ma sarute pe gat. Nu vroiam sa faca asta , dar se simtea asa de bine . Buzele lui pe gatul meu care acum cred ca ardea pur si simplu.

‘La dracu Melody , ti-as trageo aici si acum. Te-as putea face sa simti ce nu ai mai simtit niciodata cu un singur deget. Stiu ca in tine urli sa fac asta , stiu ca si tie iti place la fel de mult si incerci sa te lupti cu tine din cauza asta.’

Omu asta citeste ganduri? Fiecare cuvant al sau il negam in mintea mea , dar inima stia ca tot ce zice e adevarat.

‘Oh Melody , stiu ca la asta te gandeai . Cum m-ai simti in tine , cum m-ai zgaria , cum m-ai saruta fara sa incerci sa respire. Si stiu ca deja esti uda , doar spunadu-ti toate astea’

Vorbea cu atat lejeritate. M-a prins moale. Sunt ca o balega sub el. Nu imi pot misca nici un muschi. Buzele lui lasau sarutari umede pe gatul meu , iar respiratia lui fierbinde imi gadila urechea cand imi soptea . Atatea vorbe murdare si perverse si inimia imi bate ca naiba.

‘Harry..’

Vocea mea trebuia sa fie amenintatoare , sa se dea de pe mine , dar in schimb a iesit ca un geamat ceea ce l-a facut pe el sa se incoarde peste mine.

‘Hh ,spune-mi babe , spune-mi cat de mult ma vrei ‘

‘Eu ..’

‘Tu ce babe ?’

Mana lui urca si cobora pe spatele meu si a reusit sa imi desprinda sutienul , si nu am idee cum a facut asta . Cu cealalta mana se sprijinea de scaun . Mana lui a parasit spatele si imi trasa lini pe coapsa . Desi aveam blugi pe mine , caldura produsa de mana lui se simtea prin material. A urcat mai sus pana aproape de fermuarul pantalonilor. Buzele lui ma sarutau tandru pe gat si apoi pe buze. Cand a trecut cu un deget peste feminitatea mea , am deschi ochii si m-am uitat in ochii lui . Apoi din instinct l-am impins de pe mine .

Milioane de amintiri oribile mi-au trecut prin minte in acel moment. Ochii aia verzi mi-au adus aminte de cel mai oribil moment din viata mea . De ce naiba semana sa de mult ochii lui Harry cu ochii LUI. De ce? Harry s-a uitat mirat la mine ..iar eu nu am putut sa imi tin lacrimile in frau . M-am speriat al naibi de tare. Nu doream sa fac asta ,  nu voiam sa ma vada Harry asa , nu el. Dar pur si simplu am avut un soc imens. Nu vroiam sa creada ca imi e frica de el sau de ‘acel moment ‘ dar nu imi puteam tine lacrimile.

‘Mel..Mel. ce ai ? ‘

Nu puteam sa vorbesc doar plangeam si imi tineam capul in palme.

‘Mel te-am ranit ? Iarta-ma ..ce am fa+cut Mel esti ok ?’

Vocea lui Harry se auzea ca un ecou . Harry s-a aplecat si m-a luat in brate si m-a sarutat pe crestet. Nu puteam sa il impiing oricat de mult mi-as fi dorit asta..

‘Gata babe , e ok. Iarta-ma ..’

Am stata asa pana mi-a trecut apoi el s-a ridicat si a pornit iar la drum . Restul drumului a fost asa tacut ..nimeni nu zicea nimic , iar el nu a mai condus asa de tare.

Cand am ajuns in fata casei mele Harry a oprit si s-a uitat la mine. Nu a zis nimic. A deschis gura , dar apoi a inchis-o la loc , lasand un suspin sa ii iese printre buze.

‘Imi pare rau..eu nu ‘

‘Nu Harry nu e vina ta..eu ‘

‘Ba da , am insistat . ‘

‘Nu Harry asculta-ma . Nu are legatura cu acel moment are legatura cu o poveste mai veche ..’

‘O poveste mai veche ?’

‘Da..nu pot sa iti zic..’

‘Dar poate intr-o zi..?’

‘Ramane de vazut pana atunci. ‘

Harry mi-a intins mana si s-a uita clipind des la mine.’

‘C-ce?’

‘Prieteni ?’

Cuvatul rostit de ieri m-a bagat intr-o ceata totala . Era un joc. Pentru ca jocul asta nu e frumos , si mai ales eu nu accept sa fiu pion aici. Acestui joc nu ii stiu regulile si nu imi place. Acum cateva moment imi zice ca vrea sa faca..sex cu mine si acum..

‘Ce?’

A ras scurrt si s-a uitat amuzat la mine .

‘Zic ca vreau sa incercam sa fim prieteni ‘

‘S-serios ?’

‘Da Mel..nu sunt asa rau cum zic toti. Eu doar..sunt complicat si ..daca nu vrei.. ‘

Am intins mana si i-am prinso prieteneste pe a sa. S-a uitat la mine si a  zambit dulce.

‘Prieteni ! ‘

Spun amuzata ca un copil mic care tocmai intanlneste un nou copil iar peste 10 minute sunt cei mai buni prieteni.

‘Eu ..trebuie sa urc’

Am spus dupa cateva momente in care mi-am dat seama ca tot ce faceam era sa ii tin mana lui Harry si sa ma uit la el.

‘Da , sigur’

S-a aplecat putin si m-a pupat pe obraz.

‘Mersi ca m-ai adus.’

‘Oricand !’

Spune el zambind.Am iesit din masina si am intrat in casa. El a plecat doar can m-a vazut ca am intrat  inauntru.

Harry P.O.V

Am pornit motorul masini cand am vazut ca usa s-a inchis in urma iei si becul de pe hol s-a aprins. In sfarsit puteam sa gonesc asa cum imi place mie pe sosea. Zambeam in sinea mea , chiar radeam in hohote .

‘Naiva..’

Past [ HarryStylesFF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum