3. Who is he ?

115 4 2
                                    

Nu am idee cat am dormit , dar presupun ca destul de mult , avand in vedere ca alarma mobilului m-a trezit. M-am ridicat sa o opresc , insa ma simteam foarte inconfortabil pentru ca eram imbracata inca in hainele de ieri. In final opresc alarma si era 06:00 ; nu inteleg de ce mi-am pus sa sune asa devreme , dar in fine , bine ca am destul timp.

Am coborat lenesa din pat , si mi-am desprins parul prins in coc , care acum era extrem de ciufulit.M-am indreptat spre baie , dupa ce m-am dezbracat de hainele de ieir si le-am aruncat in cosul de rufe murdare am intrat in dus . Apa usor fierbinte ma relaxa enorm si aproape am adormit in picioare. In timpul dusului am reusit sa ma gandesc ce voi face azi. E luni , prima zi la scoala noua...adica fosta scoala. Ultima data cand am fost aici eram blonda si aveam parul foarte scurt , acum sunt alta si o sa arat asta celorlalti , daca ma vor mai recunoaste. Dupa acel 'incident' nu am mai fost la scoala o saptamana . Am mai mers intre-o zi , inainte sa plec si nu am spus nimanui ca ma voi muta , toti in acea zi se uitau la mine cu mila..adica mereu se uitau asa , doar ca in ziua aia mai mult ca niciodata. Nu am fost niciodata o fata populara in scoala , eram si eu acolo printre ceilalti , nimic special.Intr-un final am lasat meditatia si am iesit din dus. Cand m-am intors in camera ,am cotrobait prin dulap dupa niste haine , incercand sa imi creez tinuta perfecta .

In casa era sa multa liniste , prea multa. Imi era sincer dor de agitatia din New York si galagia care ma trezea dimineata . Mi-am uscat parul si l-am indreptat , acum parea mai lung. Iubesc sa am parul lung. M-am uitat la ceas si era deja 7 jumate. Cat naiba am stat la dus ?. Mi-am luat lenjeria rosie din dantela . Prea sexy ? da . Deci perfect. M-am uitat pe geam si afara parea ca se insenineaza si nori morocanosi dispar. Mi-am ales niste blugi negri skinny si un tricou usor larg crem cu tinte pe umeri.Mi-am luat botinele negre , nu foarte inalte dar nu inainte de a aplica putin machias pe fata mea stearsa total. Putin fond de ten , rimel , creion negru si luciu . Cam atat .

Jos mama pregatea micul-de-jun , dar nu am avut pofta sa mananc.

*********************************************

'Esti gata ?'

Ma uita la mama care statea in dreapta mea si avea un zambet imens pe fata.

'Da mama ,stai calma , ma descurc'

Am spus increzatoare, incercand sa ma convind pe mine mai mult. Am coborat din masina si am intrat pe poarta imensa a liceului. 'Wooow' e tot ce am putut spune. Nu ma gandeam ca in 2 ani un loc se poate schimba asa de mult. Pereti exteriori , de mult negriciosi si stersi acum erau de un alb imaculat. Ceasul din mijlocul cladirilor acum se pare ca functiona , iar scoala avea un parc propriu.Mese erauu asezate intr-o parte , iar in cealallta era un teren de baschet.

Nu mi-am dat seama ca am ramas cu gura cascata in mijlocul curti liceului , pana cineva din spate m-a bruscat dur. Ma rog , nu era ceva noi si zeci de amintiri mi-au revenit in minte , in legatura cu acest loc . Speram ca interiorul era la fel si ca nu ma voi pierde.

Am intrat pe usa imensa din lemn masiv si am inaintat pe holul care din fericire nu era asa schimbat. Era ora 8 fara 10 minute , deci trebuie sa merg la secretariat pentru a-mi lua orarul . 

Am batut de 2 ori nesigura la usa , apoi am deshiso cand o voce cunoscuta mi-a strigat sa intru.

'O doamneee. E chiar Melody , nu imi vine sa cred'

O doamna cu parul prins in coc si 2 creioane infipte acolo a venit si mi-a oferit o imbratisare stransa.

'Nu imi vine sa cred ca esti tu di Tore , uita-te la tine . Acum esti o adevarata domnisoara. Esti bruneta si slaba si asa inalta si parul tau asa frumos , o doamne cine ar putea uita ochii aia albastri '

Past [ HarryStylesFF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum