Cobor lenesa din avion urmata de mama. Luam un taxi si ne intreptam spre noua casa care se afla la nici 10 minute de centrul Londrei. Vremea era mohorata si iti dadea o stare de somnolenta . Nu ma simteam deloc bine din cauza fusului orat . Tot ce vroiam sa fac era sa ma pun in pat si sa dorm. Taxiul opreste la o vila imensa...genul de vila pe care il vezi doar in revistele Vogue imediat langa articolede despre Lady GaGa , Rihanna sau mai stiu eu.
'Mama asta e..prea mult'
'Oh sa vezi interiorul draga mea'
Doua usi din lemn negru masiv s-a deschis in fata mea...holul era imens un calndelabru atarna plictisit din tavanul care parea ca se afla la o altitudine mare , prea mare pentru o casa. Niste scari superbe isi faceau loc printre canapele mari albe si confortabile , la prima vedere. Totul in living era alb-negru era absoulut superb. Urc la etas in cautarea camerei mele si ...SPEECHLESS. Camera era exact asa ca cea din New York..doar ca putin mai mare..mama era inca jos asa ca am fugit riscand sa imi rup gatul pe scari
'Oh Doamne ,Dumnezeule mare mama te iubesc te ador . Cum , de unde ? ..'
'Stiu cat de mult ti-a placut acea camera asa ca am platit ceva in + pentru asta. Si acum ia loc trebuie sa vorbim'
Ok acum ceva nu e ok , mama nu imi spune des asta si cand o face nu iese bine . Ne asezam pe canapeau care nu doar pare ci chiar este extrem de confortabila.
'Maine vei incepe la noua ta scoala si..'
'Noua ?..'
'Adica..UK West School'
Cand am auzit numele acela afurisit pe care am incercat atat de mult sa il uit. Urasc scoala aia si tot ce are legatura cu ea..ea imi aminteste de EL..
Ok sa va spun si despre acel EL..el e , desi nu imi place sa recunosc, cel mai sexy baiat in viata..sub privirea lui mureai , iar sub atingerea lui simteai ca zbori...si a fost al meu doar al meu un an..un an perfect pana cand el si-a dorit mai mult..eu avand doar 15 ani...si el 19 nu am vrut sa ma culc cu el ...timp de ceva luni a tot insistat iar relatia noastra s-a racit ...intr-o seara ma intorceam de la Kath , cea mai buna prietena a mea , chiar trebuie sa o caut ..in fine , si el era la mine acasa . Mama in fiecare seara de marti lipsea toata seara pana a2-a zi la 3 dupamasa. L-am gasit acasa in camera mea , era beat , drogat si infierbantat ca naiba . Eram speriata ...si l-am refuzat cand s-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute fortat si sa ma dezbrace..in cele din urma vazand ca riposez...m-a batut si violat...cand cosmarul se sfarsise a iesit din camera lasandu-ma pe pat tremurand...si mi-a aruncat ' Curvo , trebuia sa stau cu tine un an din sila doar ca sa vad ca nu esti buna de nimic'...atunci mama a hotarat sa ne mutam pentru binele meu...de atunci el e doar o amintire , una orbila..
Dupa vestea mamea ma ridic de pa canapea cu o expresie seaca si urc in camera mea..ma trantesc cu patul , care desi arata la fel , nu era nici pe aproape la fel de confortabil ca cel din NY ..cand m-am asezat pe pat in niici 10 minute am adormit cu lacrimi in coltul ochiilor..
CITEȘTI
Past [ HarryStylesFF]
FanfictionPre mult fum , prea mult praf . nume: Melody Van di Tore varsta: 17 ani scop: El nu mai face parte din mine , el e trecutul. Ei vor vedea ca eu nu mai sunt acea ..eu. Acum sunt aici, gata sa le arat noua mea fata , noua mea lume , noua eu !