1- Oh Sehun'a platonik olmak

9.9K 541 262
                                    

Oh Sehun'u seviyordum.

Bir yıl önce onu ilk kez gördüğüm andan beri seviyordum hemde. En yakın arkadaşım Jongin'i görmek için gittiğim yüzme havuzunda onu gördüğüm ilk andan beri. Sudan yeni çıktığı için karın kaslarından aşağıya süzülen su damlacıklarının ona tutulmam için yardımcı olmadığını söylesem yalan söylemiş olurdum. Ama dürüst olmak gerekirse, karın kasları umurumda bile değildi. Ben, ona aşık olmuştum. O olduğu için.

Oh Sehun'a olan platonikliğim beni mahvediyordu.

Ne zaman Jongin'i görmeye gitsem mutlaka onunla karşılaşıyordum. Havuza girmeden önce, havuzda, havuzdan çıktıktan sonra veya soyunma odasında, en kötüsü de duş aldıktan sonra yani ne olursa olsun onunla karşılaşıyordum. Genelde yüzme salonunda karşılaştığımızda yarı çıplak olurdu. Onu kıyafeti üzerinde gördüğüm zamanlar nadirdi. Kıyafetli halini yemekhanede görürdüm ve bu bile beni delirtirdi. Tek ve en yakın arkadaşı Park Chanyeol'la aynı masada oturur, sessizce yemeğini yerdi. Sonra da onu tüm gün görmezdim. Tamam, bazen takip ediyordum ama bir keresinde ona yakalandığımdan beri buna cesaret edemiyordum. Utanç vericiydi.

Ona olan hislerimi veya ilgimi fark etmiş miydi bilmiyordum ama ondan hoşlandığımı bilmeyen yoktu. Jongin'le yüzücülerin soyunma odasında konuşurken yanlışlıkla bağırarak Sehun'u çok sevdiğimi söylemiştim ve bunu tüm takım arkadaşları duymuştu. Tek iyi yanı o gün Sehun'un antrenmana geç kalmasıydı. Ve ben de aptal gibi 'soyunma odasında olan soyunma odasında kalır' lafına güvenmiştim. Ama ertesi gün tüm sporcuların bana olan bakışlarını görünce yanıldığımı anlamam uzun sürmemişti.

Buna rağmen kimse kasıtlı olarak Sehun'a gidip benim hakkımda bir şey söylememişti. Birkaç gün ağız konusu olmuş sonra da unutulmuştu. Ve yine hiçbir şey değişmemişti.

Sehun beni görmüyordu.

Bu yıl kararlıydım. Onun beni görmesini sağlayacaktım. Ona açılacaktım. Sonucu ne olursa olsun onunla konuşacaktım.

*

NE YAPIYORUM BİLMŞYORUM LÜTFEN DESTEKLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN GAZA GELİP PAYLAŞTIM HER AN KALDIRABİLİRİM....................

giriş bölümü olduğu için kısa, birkaç saat sonra ikinci bölümü paylaşacağım konuyu daha iyi anlamanız için... çpk heyecanlıyım,, büyük ihtimal okunmayacak ama paylaşmasaydım da içimde kalırdı bu yüzden umrumda değil OKUYAN OKUR OKUMAYANA EYW

okurken bol bol sebaek feels geçirmeniz dileğiyle~

sebaek sevin, sebaek shipleyin<3

SeptNess satansoonunkimchisi canlarım umarım beğenirsiniz öptm:*

SeptNess  satansoonunkimchisi canlarım umarım beğenirsiniz öptm:*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*şuan resmen baekhyun ben*

never let you go // sebaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin