°two

754 126 93
                                    

Bambam pov

"yow dab ii in da house yo," aku memecahkan sunyi yang melanda. i mean, setiap hari kot diorang hadap phone memasing cam,

anti-social nya.

astaga, tak kenal ii.

dasar no fun.

mark sekarang sejak dua menjak ni tak habis ii main instagram sekarang, bukannya upload pun gambar, tapi--

aku tak tahulah ni betul atau tak, tapi youngjae cakap mark ada chat someone dekat ig ni and bila chat je dia sengih ii. aku dapat agak dia chat dengan ahgase dekat acc personal dia.

"mark, kau nampak pelik lately ni." mark yang tadinya sengih terus membuat muka. "aku pelik? pelik dekat mana?" aku membuat muka.

"jangan buat ii tanya mark, aku tahu kau ada sorok something kat aku." dia mengeluh. "tbh aku tak faham bambam, straight to the point pls."

"biasanya kalau kau diam sekalipun, kau tak 24 hours dekat phone. jadi sekarang, boleh explain?" dia tersengih. "em kau tau, ada ahgase ni dia baik tau.

even followers aku tak ramai tapi dia tetap buat aku macam kawan dia hehe aku rasa mesti dia ni baik." aku menggeleng kepala.

"jangan buat kerja gila mark," dia mengangkat kening. "aku buat kerja gila? bila masa?"

"jangan pura ii kau tak faham, aku tahu fans kita yang lain tak immatured sangat tapi tolong, kalau kau couple aku bet diorang semua akan kecam orang tu."

mark buat muka stress. "aku just cakap aku suka sembang dengan dia, takdelah pulak aku cakap aku couple dengan dia pun. kenal dia pun tak inikan lagi nak couple.

and fyi, aku tahulah nak jaga hati fans aku macam mana." aku membuat muka. "kalau tahu, buat cara tahu. stop chatting atau kau tersangkut."

"diam ah kau ni aduu dahlah acah lagi tua dari aku puih. ayat sehari tak skema takle do." mark menolak aku keluar dari biliknya.

aku perati kan dia. still sengih ii membuatkan aku mengeluh perlahan. "maaf mark, tapi kalau kau curang, jinyoung and jackson aku ambik."

"aku dengar tu," aku sengih. laaa fikir tak dengar.

Mark pov

aku terusan stalk dia, kebanyakkannya gambar jinyoung, gambar aku tak banyak sangat tapi setiap kali ada gambar aku wajib tekan like.

bias dia mesti jinyoung

..

auch.

"jap ii apasal aku kesah sangat ni, come on la baru part kedua kot." aku mengangguk. tak boleh cepat sangat, tak pepasal sampai 10 part je nanti cerita ni.

dan diikutkan logik nya, kenapa aku kesah sangat dekat dia? muka dia pun aku tak tahu, nak cakap kawan lagilah bukan. aduu, serabut kepala otak aku.

tak, aku ni nampak cam terhegeh-hegeh nak chat dia dekat dm, tapi haram dia jawab berjuta tahun padahal waktu tu dia tengah on.

siap boleh post lagi gambar wth.

sila meninggal :)

pikamark:
umm dah sombong sekarang :cc

pikamark:
takpelah bukan penting pun dalam hidup awak :)

ayyejin:
baguslah kalau sedar, takyah cari dah ok? :)

ayyejin:
lmao jk, nak apa?

===

boleh jemaah bunuh aku sebab cerita ni kelaut.

unnoticed. ➳ mark tuan!Where stories live. Discover now