°fifteen

375 69 47
                                    

Mark pov

"cepat lah ajar aku cara nak guna, jangan lah nak tinggal aku." aku tarik tangan jackson. auchh markson feels dmnxdj ok ni bukan aku punya pov aku rasa.

"ish, senang je lah. first off all masukkan tiga buku dalam library kau, second unfollow wattpad. ni aku nak cakap, wattpad ni mintak dia famous so bila kau dah join wattpad kau automatic follow dia."

"so kita unfollow dia, second, tekan ni dan search user yang kau nak atau fanfic apa yang kau nak baca. but first before cari apa ii sila follow aku. username aku : wangtrbl."

"pfft wtf, takde masa aku nak follow kau HAHAHA." jackson menarik muka. "yela apa ii jela. aku suka buku daripada senpai ni, heh even aku idol pun aku ada senpai dekat wattpad.

dia punya books best do aduu tapi dia minat jinyoung, sadis nya bukan aku HAHAH. username dia : ayyejin.

lepastu, ini pulak fungsi reading list, kau masukkan buku ii yang kau dah khatam tu dekat sini and siapp!"

aku macam agak amazed ah jugak sebab dia tau macam ii. ok agak je, takdelah kagum mana sebab ni mesti dia belajar jugak cumanya dia takdelah buta IT.

bukan macam aku :').

aku sebagai anak murid jackson yang paling mendengar kata ikut je arahan dia. well aku budak baik kan? hihi pujilah aku.

"ok first of all mari kita letakkan semua buku yejin dekat library." aku stalk yejin. gila, dak hawt seh sndndj untung ah emm. semua fanfic, jinyoung punya acik lue.

aku mana (':

oh lupa aku tak penting (':

HAHAHA acah ah ayat, kalau aku tak penting dalam hidup dia, dia lagi tak penting dalam hidup aku. dia sumber aku dapat duit je.

^ ayat acah pt. 2

aku verify account aku. kalau tak, aku tak boleh nak tulis dekat message board dia.

fanfic best lah dnsbns tapi lagi best kalau hero dia mark :^)

send.

semudah abc, alif ba ta dan 123.

tapi aku tak tipu fanfic dia memang best sebab jinyoung mati HABAJAHAJAKA sadis.

[rip jinyoung park

22 Sept 94 - 20 February 17]

act aku tak percaya lah pulak yang jackson ada account wattpad aduu aku ni kuno sangat ke eei rasa malu pulak buta IT.

tapi jaebum lagi buta HAHAH. ok tak aku gurau. aku mula explore fanfic got7 yang lain. tapi dalam agen pencarian aku, aku lah watak hero paling banyak orang buat.

hestek mark famous.

hestek member lain tak famous. ✔

tapi malas lah pulak nak baca, jap aku kena cari mood dulu.

"tak follow aku lagi ke weh?" tetibe je ni. aku pandang dia dengan muka terkejut.

"mak kau kebab kejadah kau ha flight log arrival tak keluar lagi jangan bagi aku mati lagi,"

...

aku latah ke rap siaa?

"follow aku la cepat aduu aku tak ramai followers ni." aku buat muka. "apa susah? pergi lah buat fake account pastu follow main account banyak ii."

===

mv knock ii subhanallah lit yall.

mv knock ii subhanallah lit yall

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lagi ii sebab ada jyp.

unnoticed. ➳ mark tuan!Where stories live. Discover now