Jinyoung pov
aku tersenyum tengok mark happy, sumpah memang tadi sah nampak dia tak senang duduk, bila nampak je perempuan tu datang tersenyum lebar.
mesti ada smtg istimewa dekat dia, sebab setau aku mark lah paling hancur nak melayan fans ok joking je cuma takle tandingi bambam dengan jackson.
tiba ii mata perempuan tu terpaku kat aku. dia memandang aku lama dan aku hanya melambai tangan ke arahnya dengan muka yang janggal. srs janggal, dengan ahgase lain aku ok je.
dia menunjuk-nunjuk aku dan menyiku mark beberapa kali. mark hanya tersengih kemudiannya memanggil aku datang dekat, semakin lama aku menghampiri aku nampak wajah malu perempuan tu.
ala betul apa, logik la kalau dia nak malu eleh kalau korang nampak aku depan mata pun sure malu tentah mati dah pun hehe k joke.
"jinyoung dia ni hardcore fans kau." mark menunjuk perempuan itu. dia masih sembunyi di belakang mark, muka dia pun tak berapa nak jelas sebab gelap.
"woi ii sudah ii la tu, bias kau depan mata ni cepat la cakap apa yang kau nak cakap selama ni." mark menyiku dia. asal kyot weh dua ii ni kuaja eh mark curang dengan aku hmm.
"um dasar jinyoung jahat ruined life aku huwaaaa." dia menekup mukanya lagi. aku buat muka relax. "aku tak ruin pun hidup kau aku baik tau," dia menggeleng.
"baik ape bendanya, suka dekat ii dengan jisoo dekat inkigayo eeeeee." aku menahan tawa. aku kemudiannya membuat mini heart tanda mintak maaf tetapi dia membuat muka savage dan membuang mini heart tu.
ouch.
my poor heart.
mark tergelak. "jangan salah faham, saya belajar daripada awak jugak heee." aku tau, aku selalu buat macam tu bila fan buat mini heart or anything seumpama dengannya jadi aku tak kesah sangat.
Yejin pov
aku terlupa yang dahyun datang dengan aku, bila baca message dia baru aku teringat, cecepat aku keluar. "nak ke mana yejin?"
"um as a fan saya mana boleh masuk sini kan saya tunggu kat luar, tak sabar nak jumpa ahli lain hehehe." aku bercakap mark tersengih. "sejak bila bersaya-awak dengan aku ni?"
"sekarang," aku tersenyum sebelum cecepat keluar, fan lain kalau nampak ni memang naya do aku. "dahyuunnn sorry lambat hehe aku pergi tandas japp."
"berejam sia aku tunggu kau bodoh ii je lupa aku kalau bagitau takpe jugak ni bluetick je chat aku ey la kau ni." aku menggaru-garu kepala yang tak gatal.
"hehe sorry lagi sekali." aku pandang ke hulu ke hilir. "nasib yuta tak datang tadi haha happy pulak aku." dahyun memandang aku. "tak suka ke yuta datang?"
aku menggeleng. "bukan tak suka tapi dia tu penyibuk nanti mesti nak judge got7 itu ini." dahyun tersengih. "itu sebab dia suka kau, heh kau yang taknak balas cinta dia."
"dah aku tak suka dia nak buat cemana dah lah sepupu aku, fikir aku nak ke eeeee lain lah kalau got7 ke an emmmm."
"tapi aku pun suka kau selain yuta, nampak cam kau suka jinyoung je yejin?"
===
get well soon gaga 😿💕
YOU ARE READING
unnoticed. ➳ mark tuan!
Fanfikce❝why do you still love him if he doesn't know you exist?❞ {+} seorang idol yang acah dirinya hanya lah seorang fanboy dan chat dengan seorang fangirl yang agak bendul. tuan yien | 2017 | complete!