°fourteen

363 76 57
                                    

Mark pov

19 February.

pikamark:
lama tak chat :c

pikamark:
awek busy eh?

ayyejin:
ha'ah busy hehe.

pikamark:
exam nak dekat kan? lupa kan lah kejap got7 :)

ayyejin:
iye exam nak dekat macam mana tahu?

ayyejin:
mana boleh lupakan got7 kesian diorang lol

pikamark:
musim exam lah sekarang ni aduu awek ni

pikamark:
alaa got7 mesti faham sebab ahgase nak bagi perhatian dekat exam :)

ayyejin:
ha'ah jugak hehe.

ayyejin:
cara kau cakap macam kau salah sorang member got7 wth sila sedar diri. tapi ada betul jugak ayat kau.

aku tak menjawab ayat last. biarlah, aku dah banyak bagi hint, bukan mintak kena notice cuma mintak dia fokus dekat exam je. post dia semua banyak tentang got7.

pikamark:
goodluck bby gurl <333

ayyejin:
thanka bby boii 💖

pikamark:
^

ayyejin:
^^

pikamark:
^^^

ayyejin:
^^^^

pikamark:
dahlah shytorn nak type natang tu sampai bila?

ayyejin:
heheh ciao weh.

macam bodoh ii je nasib lah dia sayang group aku hehe kalau tak dah lama aku block. eh tapi tak boleh jugak block dia. aku kawan dengan dia je.

hestek sad life. tolong belikan aku sos life. taknak perisa tomato, nak cili. thanks. ha yang otak warna biru kuning putih hijau jangan fikir cili lain.

disebabkan bosan yang amat, aku stalk ig yejin. dah lama tak tengok dia update, aku selalu tengok dia chat aku je.

 dah lama tak tengok dia update, aku selalu tengok dia chat aku je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤ 201 likes.
ayyejin: out of topic tapi boleh tak follow saya kat wattpad? username : ayyejin. thanks ❣
view all 25 comments.
gotdaddy: tu kau kan weh
ayyejin: @/gotdaddy ha aku weh asal?
gotdaddy: lawa aduu <33

lawa? HAHAHAHAHAHAHA

jap ii aku terhibur.

tang mana yang lawa? try cakap. nampak ke muka dia? baru sekarang aku percaya yang orang perempuan suka puji kaum memasing untuk kena puji semula.

"jackson," aku memanggil jackson. dia keluar dengan shirtless ok korang boleh agak ann? dia memang suka camni wtf mintak peminat mati awal agaknya.

kekadang aku kesian dekat peminat yang mati sebab dia. rip, semoga tenang di sana.

"apa?" tanya dia. aku menunjukkan gambar itu. dia membuat muka toya. "jadi?" aku sengih, dengan muka malu ii aku tanya.

"kau tahu tak apa tu wattpad?" jackson memandang muka aku tak percaya. "wait, wth HAAHAHAHA jap ii bagi aku gelak."

dengan gelak yang masih sisa dia menjawab, "kau ni aku tahulah hidup kau sadis, membosankan, hidup mengharapkan para ahgase je sampai taknak bergaul dengan idol lain,

tapi tak tahulah pulak aku yang kau ni ketinggalan zaman sampai macam ni sekali HAHAHAH." aku menayangkan muka serious.

"diamlah syaitan. tahu lah kau ramai kawan." dia mula buat muka serious. "ok la sebab kau ni kuno sangat dan aku tak suka ada kawan yang kuno meh aku kasitau apa tu wattpad."

"wattpad tu yang ni ha," dia menunjuk aku satu application yang berwarna oren. "laa, natang ni ke wattpad," dia mengangguk. "iye, dekat sini kau boleh buat cerita kau sendiri,

atau kau nak baca fanfic kau yang fans buat pun boleh ha itulah fungsi wattpad. aku jumpa ramai orang buat fanfic aku, terharu aku siaa auch.

sekarang kau dah tahu kan HAHAHA harap kau tak kuno dan kau faham cara ii dia."

===

unnoticed. ➳ mark tuan!Where stories live. Discover now