Yejin pov
aku jalan malas ke sekolah. ye aku tipu yuta, konon kata ada namchin ambik aku walaweh bodoh nya dia. dah sah ii aku takde namchin gi caye gak buat apa.
itulah orang cakap, muka hensem tak guna kalau akal cetek hehe aku tak kutuk dia eh, orang sekeliling aku yang cakap.
eh ii chup ii aku ada namchin lah, park jinyoung skdhdjsjsb yup ii aku ada namchin! jangan fikir park jinyoung tua tu sudah.
taknak aku dekat dia dahlah ajar got7 dengan seventeen tarian yang tak sepatutnya. diorang still pure kut aww my poor baby :(
dua minggu tau aku broken dengan jinyoung and gotseventeen. adudud dah jangan cerita aku malas nak kenang kan zaman immatured.
"hii awek," mingyu datang kepada aku bersama sahabat sehidup semati dia, wonwoo. ha diorang ni gay tau jangan dekat, kalau rasa ada suka kat salah seorang sila lah pendam sampai tua.
tapi kan nak cerita, mingyu ni memang playboy gila sumpah cakap, dah ada wonwoo nak jungkook pulak ann, ha sila tabah wonwoo, takpe ii aku ada untuk kau hee.
"yejin ada orang cari kauu," aku menangkat muka. "siapa?" diorang berdua tersengih-sengih. "aku lah hihi awek kita ni makin shantekk lah."
"lawaklah syaitan. mana dahyun?" wonu membuat muka. "umm date dengan sana lah tu. aku rasa gang kita semua tak straight, kau je yang straight." terang mingyu.
"sebab aku taknak tanggung dosa astaga mohon dijauhkan." wonwoo dan mingyu hanya tersengih-sengih. "jom lah masuk kelas," aku dan dua kawan baik tu masuk kelas.
"woi," meja aku diketuk berkali-kali. aku tahu suara tu milik yuta jadi aku buat bodoh. tak, buat apa nak sembang dengan dia kalau balik sekolah nanti pun aku jumpa dia?
"boleh tak sekali sekala dengar cakap dia? aduu yuta aku tak nampak macam mana kau boleh tersuka dekat cousin kau. dia tak cantik pun," winwin membuat muka disgust.
"dulu waktu yuta suka kau bukan nak suka kat dia ha sekarang dia dah suka dekat cousin dia kau pulak terhegeh-hegeh nak dekat dia." doyoung membuat muka.
"istg aku tak gay, aku just tanya kenapa dia suka yejin adudud tolong ah."
"jangan buat bising kat tempat aku boleh tak?" wuish acah swag kan aku hekhek tahu dah. aku belajar daripada mark auch, sksnjsjsbs marry me !!11!
eh tak boleh ii sebab saya dah official dengan park jinyoung hekhek sorry mark tuan.
satu surat dicampak kepada aku. dahyun dan sana rupanya, muka diorang jelas nampak muka tak puas hati. "apa dia?" tanya aku dengan blur.
"baca jelah aduu," semak laa meanie ni.
kertas yang dilipat agak kemas tu aku bukak dan bacanya dengan agak kuat.
sekali-sekala tu jangan lah jadi bendul sangat yejin aku bersimpati tau dekat kau ni, kau bukan tak ramai peminat, ramai kut aku rasa tapi kau selalu tak faham bila diorang cakap ayat ii tergantung.
please move on daripada jinyoung <33
from : saida official to be jkjk.
ps : ^ ni sana tulis bukan aku fjdksi aku tak les.
nasib baik aku dah selo kan suara waktu tu, hakelah tau ah jealous aku dah official dengan jinyoung eei gi mati la sana.
===
seventeen as seventeen.
nct as nct.
nanti kalau aku rajin, aku buat 'diary' version baru ;)
YOU ARE READING
unnoticed. ➳ mark tuan!
Fanfiction❝why do you still love him if he doesn't know you exist?❞ {+} seorang idol yang acah dirinya hanya lah seorang fanboy dan chat dengan seorang fangirl yang agak bendul. tuan yien | 2017 | complete!