-Neden teklifini kabul edeyim ki?-diye Hande şüpheyle ağlayan adama sordu
-Yalvarıyorum!Demedinmi hacker'im?!Bilgisayar uzmanısın işte ağzınla söyledin.Bu bir tesadüf olamaz!
-Ya kardeşim!Dertleşdim insanlık için senle!Ama ben iş bulmak için demedim sana!Ağzımdan kaçtı işte.Ağlamayasın diye!
-Nolur!Yalvarıyorum!Patronum gebertir beni!Beş dakikaya nereden bulacağım ben bilgisayar uzmanı?!-diye Cemil diye adam Handeye yalvardı.
-Of,aslında benimde durumum pek içaçıcı değil ama...
-Çok!Çok para var!Hatayı bul ayarlardan felan.!Hep çalış bizle!
-Tamam,tamam.Zor durumda olmasaydım kabul etmezdim zaten.
-Oh!Hadi binelim gidelim!Şirketi görünce zaten minnetdar olacaksın bana
-Ismi ne ki şirketin?
-Arabada anlatırım.Hadi
Ee ne kadar kaldı?-diye Hande Cemile sordu
-Az,az
-Ee peki şirketin ismi ne?
-Barling
-Hm.Sorunu çözersem hep sizlemi çalışacağım?
-E yani,bizim rakip şirketi bu projede yenmemiz lazım!Biz almalıyız.
-Ee hadi bakalım.Peki diğer şirketin ismi ne?
-Gola
-Hm,tamam
********************************
-Alper!Dur kanka!Az önce Selimle konuştum!-diye Alperin en iyi dostu Can söyledi.
-Hep hileyle geldiler buraya kadar!Kim bilir yeni hackerin başını nasıl aldatmışlar.Yüzde yüz Emre yine Cemil diye ...göndermiştir birini bulsun diye.
-Evet de kanka.1 saat var toplantıya.Nasıl buldular ki?
-Bilmiyorum.Bilmiyorum.Ama ne yaparsak yapalım o hackeri yalan dolanla kurulmuş şirketden kurtaralım.Hep yaptıkları gibi yapacaklar görürsün.Kullanıp atacaklar şirketden.
-Tamam o zaman.Ben toplantıya girip geleceğini söyleyeyim.Zaman verin diyim.Sende oğlanmı kızmı ikna et.
-Nasıl?,ne diyeceğim ki?-Alper merakla sordu.
-Ne bileyim işte!Toplantıda bilgisayardaki hatanın yerini bulamamısını söyle.Ondan öncede tabii nasıl bir şirket olduğunu söyle Barlingin.
-Tamam,umarım vicdanlı birisidir.Kabul etmesse bizde batarız.O da...Artık toplantı başlamıştı.Barling şirketinin sahibi Emre,adamı Cemil ve Alperin iş ortağı Can konukları karşılamış,odada konuşuyorlardı.Handeyse diğer odada,hazırlanıyordu.Bilgisayardaki hatanı gözden geçiriyordu.Odada tekdi.Birden odaya Alper girdi.Kızın arkasındaydı.:
-Barling şirketinin yeni hacker i senmisin?-dedi daha yüzünü görmediği kıza
Hande yüzünü çevirdiğinde,Alperi gördüğünde,ikiside çok büyük bir şok yaşadı:
-Sen.-diye Hande gözlerini kocaman açmış Alper'e bakıyordu.
-Oha-diye Alper söyledi.-Senmi?
-Ee senin ne işin var burda?-diye Hande sordu.
-Ben Gola şirketinin sahibiyim.Senin ne işin var burda?
-Bende..Bende Barling şirketinin yeni hackeri'yim.
-Inanmıyorum.
-Neden?-diyr Hande sinirle sordu.Senin için otobüs durağında simit yiyen,aşağlanacak kızdan başkası değilim dimi!?
-Hayır,asla!Hayır-Alper dedi.
-Tamam o zaman ne istiyorsun!Hem sen rakip şirketdensin.Gidiyorum ben.Toplantı zamanı.
Hande dışarı çıkarken Alper kolundan tutup kızı durdurdu.
********************************
-Alper bey nerde kaldı?-diye toplantıdakilerden biri sordu.
-Kaybolmuşmu yoksa!?-gülerek Emre söyledi.
-Hayır-diye Can sinirle söyledi.
O anda içeri Alper girdi.
-Geldim,kusura bakmayın.-diye Alper Can'a göz kırptı.
Alperin arkasından içeri Hande girdi.Toplantı başladı.
-Evet,şimdiyse Hande hanım size hatanın nerede olduğunu söyleyecek.Hadi Hande hanım-diye Cemil eninlikle Handeye söyledi.
Hande bilgisayarı açtí.Sonraysa beş rakamdan birini gösterdi.O sırada gözleri Alperdeydi.
-Şurda-diye Hande söyledi.
Adamlar biraz konuştukar ve:
-Malasef.Bu bir oyun değil.En amatör hackerimiz bile böyle hata yapmıyor.
-Eeee çok ama çok..
Emre lafını bitirmeden adamlar ayağa kalktı.O sırada Alper alttan gülümseyerek Handeye bakıyordu.Kız ihanet ettiği için tedirgindi.
-Projeyi Gola şirketine veriyoruz.Hayırlı olsun-diye adamlar Alper ve Can'la el sıkıştı ve odadan çıktı.
-Sen!Mahvedeceğim seni küçük şeytan!-diye Emre kızın üstüne giderken Alper kızın öbüne geçti.
-Ne o?Pislik işlerine kızı bulaştıramadığın için mi sinirlendin?
-Sen!-diye Emre şoke oldu.
-Evet!Hande bundan sonra bizimle çalışacak.Ve başka yetenekli insanları bir daha kendi işlerinize karıştıramayacaksınız.-diye Alper Can'a işaret verdi ve Handenin kolundan tutarak odadan çıktı.
********************************
Gola şirketi.Hande Alperin yanında şirketi ağzıaçık halde seyrediyordu.Sonra Alper kızı bir odaya getirdi ve:
-Artık odan burası
-E bu oda çok güzel ama?-diye kız kısık sesle söyledi.
-Olsun.Toplantıdan önce hatayı bulmuştun.Çok yeteneklisin,belli.-O anda Alper Handenin gözlerinden kendi gözlerini alamıyordu.
-ha,tamam.O zaman.Ben ne yapacağım peki şimdi?
-Birazdan Aylin hanım gelip sana hataları söyleyecek.Bulmaya çalışırsın
O anda Alperin telefonu çalar.Arayan kardeşiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimde Kalan
RomanceBu roman sadece sevgi değil,hayatı anlatacak bir roman.Ilk başlarını okuyupta çıkmayın.Asla klişe olmayan bir aşk hikayesidir.Sonuna kadar okumanız dileğiyle....