B

938 38 33
                                    

BLACKPINK ya da BLΛƆKPIИK 2016 yılında YG Entertainment tarafından kurulmuş Güney Koreli kız grubudur. Grup dört üyeden oluşmaktadır: Jisoo, Jennie, Lisa ve Rosé. Üyeler Güney Kore, Avustralya, Tayland ve Yeni Zelanda ülkelerinden geldiği için çok uluslu bir gruptur. Grup 8 Ağustos 2016 tarihinde "Boombayah" ve "Whistle" isimli iki single içeren Square One isimli albüm ile çıkışını yapmıştır.

•°•°•°•°

YG'nin yeni kız grubu "BLAƆK PIИK"
grubun adını yazmak çok zor olduğu için Black Pink diyeceğim.

Black Pink aslında YG tarafından 9 üyeli olarak belirlenmişti.

Ancak YG grubu 4-5 olmak üzere ikiye böldü.

Black Pink altında 4 üye bulunuyor.

Geriye kalan 5 stajyer ise ikinci bir grup olarak çıkış yapacak.

YG başlangıçta iki grubun arka arkaya çıkış yapacağını bildirdi.

Ancak daha sonra bunu yalanladı.

Yani ileride diğer 5 stajyerin akıbeti belirsiz.

İki kız grubunun arka arkaya çıkış yapmasına karşıyım.

Zaten YG fandomları Winner X iKon olarak karşılaştırılmadan bıkmışlar.

Tekrar aynı bir durumun hoş olmayacağını düşünüyorum.

29 Haziran sabahı,YG 96'lı Jennieyi,19 yaşında ki Tayland doğumlu Lisa'yı,95'li Jisoo ve Koreli ve 97'li Avusturalya'da büyüyen Rose'u duyurdu.Şu ana kadar yeni kız grubu BLACKPINK üyesi olarak 4 kişi yayınlandı.

YG'nin Kısmı : BLACKPINK birazcık farklı anlamı temsil eden en iyi renkler,bu sadece güzel şeyler değil,görüntü ve yeteneğin bir arada kombinasyonunun hakkında.

Geçtiğimiz iki yıldan beri BLACKPINK'in şarkılarını besteleyen ve ürettiği için baş üreticisi Teddy'ye prodüksiyon olarak harika bir iş çıkardı.

YG BLACKPINK'in debutunu başarılı hale getirmek için, debutları için 4 ünlü yabancı kareograf ile anlaştı.

Gelelim Black Pink hakkında ki yorumuma.

Bence bu grup YG 'nin bir araya toplanmış en güzel kızları, her bir üyenin kendine ait bir aurası var.
Grup her ne kadar 2ne1 benzetiliyor olsa da bence her iki grupunda birbirinden farklı yanları var ki ben çok büyük bir 2ne1 fanıyım bu yüzden her iki grupunda bende yeri ayrıdır.

Bu arada en sevdiğim üye Lisa,
beki sizin ki ne ???

Bence harika bir grup, K-Pop sektörüne girmiş oldu.

✌ BLΛƆKPIИK ✌ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin