BTS Olağanüstü Medley* Performansı🌟

40 0 0
                                    

25 Aralık’ta, yıl sonu müzik şovu “SBS Gayo Daejun 2018” Seul, Gocheok Sky Dome'da gerçekleşti.

BTS, “SBS Gayo Daejun 2018“de olağanüstü bir medley* performansı sergiledi.❤❤

K-Pop’ın ileri gelen idol gruplarının gerçekleştirdiği muhteşem performans silsilesinden sonra BTS sahneye çıktı ve bütün atmosfer tezahüratlar ile doldu. Grup, çıkış şarkıları “No More Dream” ile ısınarak başladı.

Ardından, ortam “Boy In Luv” ve “Dope” ile hareketlendi. K-Pop’ın altın oğlanları, seyircileri etkileyen coşkulu koreografi ve karizmatik hareketler sergiledi. Ara vermeksizin grup, BTSadını dünyaya yayan şarkı “Fire” ile sahneyi kasıp kavurmaya devam etti.

Seyirci, 2018’de tüm müzik listelerine hükmeden ve büyük hit olan “DNA“in melodisi çalmaya başladığında hiç olmadığı kadar heyecanlandı. Ardışık 5 şarkıdan sonra yedi erkek, yorgunluk belirtisi göstermeden sahneyi sallamaya devam etti.

Seyirci, BTS‘in performansı bitirdiğini düşünürken, bir kez daha “Idol” şarkısının geleneksel kostümüyle tekrar geri geldiler. Özel bir efekte ve arka dansçılara ihtiyaç duymadan; BTS, sahnenin kontrolünü ele geçirmeye devam etti ve seyirciler bir saniye bile gözlerini kaçırmadan izledi. Grup, yıl sonu müzik şovunu kendi konserine dönüştürdü.

BTS’in “SBS Gayo Daejeon 2018”deki etkileyici performansından sonra seyirciler ve hayranlar, 28 Aralık’ta gerçekleşecek olan “KBS Gayo Daejukje 2018”deki bir diğer mükemmel sahneleri için sabırsızlanıyor.

(*medley (potpuri): Şarkılardan seçilmiş küçük bölümlerin sıralanmasıyla oluşan müzik parçası.)

💜

💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💜

💜

Ah yine benim canım evlatlarım ve yine yeniden olduğu gibi resmen töreni bir konser salonuna çeviren o muhteşem performansları. Bts cidden artık bambaşka bir seviye. Zira onları çıktıkları ilk günden itibaren hep bilen, gören, yaşadıklarını bizzat onlarla yaşayan biri olarak ne kadar güzel büyüdüklerine, geliştiklerine yeniden şahit oldum. O kadar güzeldi ki medley sahneleri. Eskiden bugüne hit olmuş Bts parçalarını böyle görünce duygulanmama engel olamadım. RM'in el kol haraketleri, Jininin gelişen dansı, Sugamın dissli tavırları, Hoseokumun efsane haraketleri, Jiminimin yine mükemmel parlaması, Taehyungumun tüm Armyleri tekrardan hastanelik, tımarhanelik eden o vahşi yönü ve bir türlü kabuğuna sığdıramadığı o dili ve nihayet Kookiemin o abisine özenerek yaptığı susma dissi. Hepsinden öteyse bizlere olan, tüm seyircilere olan saygıları ve sevgileri TEK KELİMEYLE GERÇEK SANATÇILAR...

✌ BLΛƆKPIИK ✌ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin