SM Entertainment tarafından yapılan açıklamada SHINee'den Jonghyun'un son yolculuğuna hayranlarınında Seul Asan Medikal Merkezi'nde eşlik edeceği bildirilmişti.
Hayranları onu son yolculuğuna uğurlamak için törende hazır bulundular. Cenaze töreni 19-20 Aralık tarihlerinde gerçekleştirilecek. Törene başta ailesi olmak üzere grup üyeleri, SM Entertainment ailesi, yakın arkadaşları ve sevenleri katıldı.
Törende Girls Generation, EXO, BTS, Epik High, ve BoA başta olmak üzere bir çok sanatçı yer alıyor. Bazı sanatçılar Jonghyun'un ailesine destek olmak için tüm gün yanlarında bulunacaklar. 500+ hayran sabahın erken saatlerinde Jonghyun'a son görevlerini yerine getirmek için sabırla beklediler.
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
SHINee üyeleri, Jonghyun'un cenaze töreninde Kore geleneklerine göre merhumun en yakınları yani ailesi tarafından üstlenilen taziyeleri kabulde yer alacaklar.
19 Aralık'ta Jonghyun'un vefatının ardından, dört SHINee üyesinin cenaze töreninde ilk sırada yer alacakları açıklandı. Onew, Key, Minho ve Taemin, Kore'de genellikle ölenlerin en yakın akrabaları tarafından üstlenilen "sang joo" olarak törende yer alacaklar. Jonghyun'un erkek kardeşi olmadığı için üyeler törende erkek kardeş olarak bulunacaklar. Beş SHINee üyesi on yıldan fazla bir zamandır birbirlerine karşı sıkı bağları ve sevgileri ile biliniyor.
Jonghyun'un 21 Aralık'ta cenaze töreni özel olarak düzenlenecek. Ve bu törene sadece idolün arkadaşları ve ailesi katılacak.