Şu sıralar Lee Na Young ile oynadığı "Romance is a Bonus Book" dizisiyle gündemde olan Lee Jong Suk'un Suzy hakkında söylediklerini hala hatırlıyoruz.
Lee Jong Suk "Suzy, Kore'deki en güzel kadın." ifadesini kullanmıştı.
Suzy ve Lee Jong Suk, "While You Were Sleeping" adlı dizide birlikte rol aldılar. Dizi sırasında ikisinin uyumu harikaydı. Dizi bitse de aralarındaki uyum herkesi kıskandırmıştı.
Suzy ve Lee Jong Suk, canlandırdıkları Nam Hong Joo ve Jung Jae Chan karakterleriyle 2017 SBS Drama Ödülleri'nde En İyi Çift ödülünü kazanmıştı.
Ödülü alırken, göstermiş oldukları harika performansları için birbirlerine teşekkür etmişler, hatta sunucu Shin Dong Yup ile dizi sırasında duygularının nasıl geliştiği hakkında şakalar bile yapmışlardı.
Shin Dong Yup: "Rolü canlandırırken birazcık olsun âşık oldun mu?"
Lee Jong Suk: "Suzy Kore’deki en güzel kadın. Zaman zamana âşık oldum."
Suzy: "Jong Suk oppa çok iyi göründüğü için kendimi role kaptırabildim."
SBS Entertainment News Hanbam tarafından yapılan haberlere göre aralarındaki uyum sahne arkasında da devam etmişti. Ödülü kazanmaları sorulunca ve her ikisi de gerçek bir çift gibi birbirlerine şaka yapmışlardı.
Suzy: "Jong Suk oppa aslında uyum perisi olabilir."
Lee Jong Suk: "İçki mi içtin?"
Birbirlerine bu kadar uyum sağlayan bir çiftin, En İyi Çift Ödülü'nü kazanması hiç de şaşırtıcı değildi.
Lee Jong Suk, partnerlerini övmesiyle tanınıyor.