Bir söz okumuştum bütün bu acımızın nedenini belirten.. Ölüler, yokluklarıyla değil, onlarla bizim aramızda söylenemeden kalan sözler yüzünden acı verir insana... bütün bu acı onu ne olursa olsun sevdiğimizi söyleyememenin, yanlız olmadığını hissettirememenin acısı.. Bize mutluluk veren insanların acılarını dindiremiyor olmak çok çaresiz hissettiriyor.
Beni bizi bu kadar etkilemesinin pek çok sebebi var. Çünkü farkındalık yarattı Jonghyun. Bildiğimiz ama dile vuramadığımız ya da o sektördeki somut şeyleri gösterdi bize.
"Şöhret bana göre değildi. Neden bu yolu seçtimki. O kadar komik ki. Bütün sorun ünlü olmamdı. Bu zamana kadar mucizevi bir şekilde iyi bile dayandım" diyor mektubunda. Bu bile ne kadar yıprandığının kanıtı.. Varsın ünlü olmayaydı da biz bilmesek de güzelce hayatını sıradan bir şekilde yaşayan 27 yaşındaki bir genç olsaydı. Böyle yıpranıp yaşamdan vazgeçmesine dayanamıyorum..
27 yaşındaki sen, kendi hayatına isteyerek mutlu olacağına inanarak son verdin. Bu senin seçimin. Bu kadar neden etkilendim?.. Yoksa yaşama isteği olmayan beni mi hatırlatmıştı kendime? Onu anlayan olarak mı üzülüyorum? Yoksa ölümden sonra arkada kalan bir insan olarak mı kızıyorum? Senin için üzgünüm. Çaresizliğin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum. Yaşamak, hayatta kalmak için sebep ararken, sona daha çok yaklaşmanın ne demek olduğunu biliyorum. Evet ben başarılı oldum. Hayatta kalmayı ve ondan alacaklarım içim mücadele etmeyi tercih ettim. Sen kendi sonunu seçtin. Senin mutlu sonun buysa eğer... Bize "mutlu son" demek düşer. Huzur içinde uyu!
Dayaklı olun ve yaşadıklarını anlamaya çalışın!. Jonghyun öyle isterdi çünkü onu her daim gülümseyerek hatırlamalıyız...
Gerçekten iyi iş çıkardın Jonghyun, çok yoruldun, teşekkürler...♥
♥ Şarkıyı dinleyin lütfen sözlerinde Jonghyun'u bulacaksınız... ♥
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
SM Entertainment, Jonghyun için Fotoğraf Paylaştı.
Fotoğraf sadece SM Entertainment'ın değil aynı zamanda SHINee'nin de resmi Twitter adresi üzerinden paylaşıldı. Siyah beyaz karışımı olan fotoğrafta Jonghyun sahnede şarkı söylerken görülüyor. Fotoğraftaki metinde ise,
"Jonghyun müziği herkesten çok seven, yaptığı müzik sayesinde çıktığı sahneden keyif alan, müzik etkisiyle hayranlarıyla kurduğu sevgi bağına aşık olan büyük bir sanatçıydı. Seni ebediyen Unutmayacağız! " yazıyor.