ARMYler Size Sesleniyorum Bence Bunu Yapmalıyız Ve Buna Kesinlikle Ama Kesinlikle Değer İnanın Bana Bence Yapabiliriz... BTS'in Bize
'ARMY SİZİN SAYENİZDE OLDU...
SİZİ SEVİYORUZ ' Diyişini Hayal Edin Hadi!!✊✊✊Arkadaşlar, Play store'dan "K-pop-Stars❤Idol Starts" uygulamasını indirerek, oy verebilirsiniz. Oy vermek için kayıt olacağınızda tamamen ücretsizdir ve google hesabınızla, facebook, kakaotalk hesabınızlada ücretsiz giriş yapıp oy verebilirsiniz. İlk başta size 130x kalp verilicek. Girdiğinizde grup sırası bölümüne girip, bts in üstüne tıklayın ve yandaki kalbe dokunun. Dokunduğunuzda bir yazı gelicek aşağıda "All" kısmına tıklayıp, bütün oylarınızı Bts'e verebilirsiniz.
Yapabiliriz A.R.M.Y!! Biz BANGTAN'ın A.R.M.Y'leriyiz! Diğerlerinde olduğu gibi bunada da çok iyi olacağız!! ❤❤ FİGHTİNG..
2018 GOAN AWARDS için sende BTS'e oy ver hadi ne duruyorsun uygulamayı indir.. Üşenme sen bir ARMY'sin unutma!!
Bu arada BLACK PİNK içinde oy kullanmayı unutmayın!!
∆ NOT: Oy kullandıktan sonra uygulamayı silme, silersen oyların silinir bu yüzden 11 Şubatta kadar uygulamayı telefononda tut!
Oylama dönemi :
8 Ocak 2018 - 11 Şubat 2018Goan Ödülleri tarihi : 14 Şubat 2018
Oy oranı : %100 oy popülerliği yansıtmaktadır. ( Biriken sıralamada ilk sırada yer alan erkek ve kadın grup en beğenilen grup ödülünü alacaktır..)
♥DÜNYANIN YEDİ HARİKASI♥