YG~2019~BlackPink

65 0 0
                                    

Yang Hyun Suk, 2019’da BLACKPINK İçin Düşündüğü Planlar Hakkında İpuçları Verdi..!

BLACKPINK ve Blink'ler için bu yıl çok heyecan verici şeyler olacak gibi görünüyor!

23 Ocak'ta, YG Entertainment'dan Yang Hyun Suk, yayınladığı Instagram gönderisinin altına, Los Angeles'ta Universal Music Group Başkanı Lucian Grainge ve Interscope Records Başkanı John Janick ile keyifli bir buluşma düzenledik; "2019’da hepiniz BLACKPINK için birçok harika şeyin olmasını bekleyebilirsiniz." yazdı.

Zaten bekliyoruz...
Hep bekliyoruz...
Sorun da bu zaten ya YG'cim😏
Bizzat kendi gözümle görene kadar senin ağzından çıkan hiçbir şeye inanmam artık şapkalıcım kusura bakma😏 . O gün gelsin, kızlar çıkışını yapsın, hepimiz bunu görelim bu konuyu o zaman yeniden konuşuruz. O gün gelene kadar instada laf atmak yerine sessizce oturup ölü taklidi yap lütfen, bu senin için daha hayırlı olur😂

Ekim 2018'de, BLACKPINK'in Universal Music Group’un bir alt şirketi olan Interscope Records ile resmen bir sözleşme imzaladığı duyurulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ekim 2018'de, BLACKPINK'in Universal Music Group’un bir alt şirketi olan Interscope Records ile resmen bir sözleşme imzaladığı duyurulmuştu. Duyuru sırasında, hem Lucian Grainge hem de John Janick, BLACKPINK ile çalışmaktan dolayı duydukları heyecanı dile getirmişti.

BLACKPINK, bu ayın başlarında, Nisan ayında ABD müzik festivali Coachella‘da sahne alacaklarını açıkladığından beri zaten harika bir yıl geçirdi. "DDU-DU DDU-DU" isimli müzik videoları geçtiğimiz günlerde YouTube'da da 600 milyon görüntülemeye ulaşan en hızlı K-pop müzik videosu oldu.

BLACKPINK’in 2019'a sakladığı şey için heyecanlı mısınız?

Blink'lerin nefretini almaya hevesli YG umarım bu yılda kızları reklamlarda,fotoğraf çekimlerinde süründürmek yerine bu dediklerini gerçekleştirirsin.BP'nin değerini bilmen için daha neler olmalı bilmiyorum ama şu kızların müziğini 2019'da bize sonuna kadar duyur.
Blackpink yeni neslin kız grubu olabilir. Ama Amerika pazarı kız grupları için zorlu bir piyasadır. Hatta Amerika pazarında yer almaya çalışan kız grupları (K-Pop grupları dışında kalan kız grupları) üyelerinin röportajlarına özellikle göz atın derim bu nedenle.
Parlak bir yıl olacak Blackpink için.
Öte yandan Amerika pazarında Little Mix ile rekabete girme olasılıkları var. Columbia Records da Amerika'nın kayıtsız kaldığı British kız grubu Little Mix'i parlatmayı planlıyor ki, 2018 kasım da yayınlanan LM5 albümleri Amerika pazarına göre hazırlandı. Reggae ve latin havası bu nedenle serpiştirmişler albümlerine. Eski pop müziğini kullanmışlar baya. Amerika'lıların sevdiği Body Positivity teması kullanılmış bunların yanı sıra. Joan Of Arc şarkıları Destiny's Child mottosunda ve baya iddialı. Yine Amerika'lıların sevdiği prodüktör Timbaland bir şarkılarının prodüksiyonunda yer almış.
Fakat, son günlerde Blackpink'in oralarda şansının daha da arttığını düşünmeye başladım. Little Mix Jessy'den dolayı iki skandalla uğraşıyor şu an. Ama yine de Blackpink temkinli olmalı. Amerika Yg'nin sözünü ettiği gibi planlı hiçbir hazırlığı benimsemiyor.

✌ BLΛƆKPIИK ✌ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin