Polis tarafından SHINee'den Jonghyun'un 18 Aralık 2017'de saat 18:00'da öldüğü haberleri onaylandı.
Gangnam Polis birimi tarafından;
SHINee'den Jonghyun'un ölümü doğrudur. Ancak detaylar için şu anda gönderdiğimiz görevliye ulaşamıyoruz ve halen soruşturma sürdürülüyor ve bu nedenle ayrıntıları açıklayamıyoruz. Konunun hassasiyeti nedeniyle detaylı açıklama yapamıyoruz."
Haber kaynakları ise vefat haberini doğrular nitelikte haberler yayınlamaya devam ediyor.
Kookje News;
" Jonghyun'un hastahaneye kaldırıldığı doğru ancak öldüğü bildiğini aldık.
Derken The Fact kaynağı da
"Jonghyun Gangnam-Gu'da, Chungdam-Dong'da kömür briketlerinin bulunduğu bir odada bilinçsiz bulundu. Hastahaneye kaldırıldığı fakat hayatını kaybettiğini öğrendik. "bilgisini verdi.
SM Entertainment tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Polis, SHINee'nin Jonghyun'unun bugün erken saatlerde, kömür briketi ile gaz verilmiş bir apartman dairesinde vefat ettiğini doğruladı.
İkinci açıklama ise Jonghyun'un kız kardeşinden geldi. Malesef kız kardeşi de Jonghyun'un, intihar ettiğini doğruladı. Ölümünün nedeni karbon monoksit zehirlenmesinden. Gangnam Polisi tarafından;
18 Aralık 2017'de saat 21.42'de Jonghyun'un kız kardeşi Polise, kardeşinin intihar etmek üzere olduğunu bildirdi. Chungdam'daki ikametgahına gittik ve kızartma tavasında kahverengi kömür briketlerinin ışıldadığını yani intihara teşebbüs ettiğini fark ettik. O sırada kız kardeşi acil yardım görevlileri ve bizimle birlikteydi ve Jonghyun'u bilinçsiz durumda Konkuk Üniversite Hastanesine götürdük. "
Habere göre Jonghyun'un kızkardeşi polise kendisine yardım etmesi için çağrıda bulundu durumu ise intihar notu ile fark ettiği iddia ediliyor. Jonghyun'un kız kardeşine intihar notunu yazdığı bilgisi verildi. Ancak not kamuya henüz açıklanmadı.
US National Library of Medicine tarafından verilen bilgilere göre;
Yakıcı kömür briketi, Doğu Asya ülkelerinde gittikçe yaygınlaşan bir karbon monoksit intiharının türüdür.
Karbon monoksitle intiharın diğer bir örneği, bir garaj gibi kapalı bir mekanda iken bir borunun egzozdan direkt olarak arabanın içine girdiği araç egzoz dumanlarının kullanılması yoluyla olur.
"Karbon monoksit zehirlenmesiyle intihar, erkek, genç yaş grupları, bekar veya yüksek öğrenim gören ve elle işlerinde başarısız olanların diğer yöntemlere kıyasla kullandığı intihar yöntemidir."
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Haberi instagramda gördüm andan beri inanamıyorum. Fanı değildim ama SHİNee grubunun şarkılarını çok seviyordum. Jonghyun sesini de çok seviyordum, çok yetenekli biriydi bence, şarkıları da çok güzeldi sahne şovları da... Gerçekten çok üzgünüm. Hiç kimse hiç kimsenin ne yaşadıgını bilmiyor bazen özeniyoruz onların hayatına ama hiçte kolay değil ama çözüm de bu değil. Üyeler ne halde çok merak ediyorum. Allah sevenlerine, arkadaşlarına ve ailesine sabır versin...
Wikipedia bile yazmış google öldüğünü..
En sonunda SM onayladı ben bu haberi sizlerle paylaşırken, çok üzgünüm...