25 Ocak'ta SBS funE tarafından yayınlanan özel bir haber içeriğine göre EXO'dan Kai ve BLACKPINK'ten Jennie ayrıldı.
Kai ve Jennie 01 Ocak'ta Dispatchtarafından fotoğraflarının yayınlanmasının ardından ilişkilerini halka açtıktan sonra "En İyi Idol Çifti" olarak manşetlerde yer almışlardı. Ancak, bir aylık iişkilerinin ardından iki sanatçı da kendi yollarına gitmeye karar verdi.
Haberlere göre Kai ve Jennie, deneyimli ve çaylak olarak dostluk ilişkilerini sürdürmeye karar verdiler. Haberde her ikisininde çalışmalarına odaklandığı, bu kararı kendi grupları ve hayranları için aldıkları bilgisine yer verildi. "Kai ve Jennie kendi alanlarında en iyisini yapacaklar. Bundan sonra birbirlerine destek olacakları bir dostluk bağı kurmaya karar verdiler." denildi.
Bu haber üzerine dedikodulara cevaben 25 Ocak'ta SM Entertainment, "Kai ve Jennie'nin yakın zamanda yollarını ayırdığı doğrudur." açıklamasını yaparak resmi olarak çiftin ayrıldığını doğruladı.
Ajans, ayrılığın tam zamanını ve nedenini ise açıklamadı.
Bence Sm in bir işi yokta Yg nin parmagi var gibi geliyor sonuçta Exo kaç yıllık grup sevgili olması normal bir şey ama bp için durum öyle degil daha full albüm bile yok ortada 9 şarkılık bir grup ve tam atak yapıcakken bu haberler kötü etkilemiş olabilir şirketi kim bilir.
YG BLACKPINK'e bu sene deli gibi yatırım yapıyor, bu yüzden şaşırmadım bu haberi bekliyordum. YG sizce uzun bir süre buna müsade edermiydi. Bu halka açık ilişki olayını Taeyang dışında kimse yaşamamıştı YGde Ki onu da yıllar Sonra kabul etti YG zatrn sonu da evlilik oldu. Yani böyle şeylere şirket pek alışkın değil bünye olarak malesef. YG kariyer anlamında fazla mükemmelliyetçi..
Başka şeyler dönüyordur belkide şirket yüzünden ayrılmamışlardır öyle olsa ilişkileri olamazdı öyle değil mi..? Ya reklam bir ilişkiydi ya da sadece ayrıldı deniliyor.Neler döndüğünü asla bilemeyiz çok garip bir sektör yine de her ikisi içinde en hayırlısı olsun. Gerçekten ayrıldı ya da ayrılmadılar biz bilemeyiz. Sadece ikisi için iyi şeyler dileyebiliriz.
Olayla ilgili sizin düşünceleriniz nedir❓