AŞK denilen şey ; sevip de doyamamak, özleyip de
buluşamamak gibi bir şey mi?yoksa;
iki aşık insanın birbirlerine yanıp tutuşması,birbirlerine olan özlemleri mi?AŞK HER ŞEYDİR ASLINDA ; yaşananlar, yaşanacaklar , hayal edilenler . Kimine göre aşk imkansızlıklar bütünü, kimine göre hayatının bir bütünü ...
AŞK , her insanın başına gelebilecek tatlı bir beladır . AŞK bence insanın , insanın içinden bir parçanın veya her tarafını saran bir alev topudur .
Onu her özlediğinde bu alev topu yanar tutuşur ama onu birden karşında gördüğünde ise adını veremeyeceğim bir duygu oluşur içinde ...
YANİ AŞK DEMEK; yaz yaz bitmez, bir ömür onu anlatmakla bitmez...
Saatlerce onu düşünmek,
O olmadan onu sevmek,
Onu yaşama sebebi seçmek...
Her şey aşk aslında .
Yazdıkların, kalbine attıkların...
Onu görünce kalbinin,
Bir ok gibi rayından çıkması ...
Gamze nur ErdoğanKalbim senin için atıyor...
insan güzel hayal kurar ama bir şey unutur ;
bu hayaller onsuz nasıl ayakta durur...
küçükken ne güzeldi . Hayallerimiz bile vicdanlı , masumdu...
çekirdek yerken bazılarını karıncalar yesin diye bırakmak değil midir VİCDAN
Sana söyleyemedim ama Bakışlarım her şeyi anlatıyor aslında
Bana kızma sakın sen üzülürsen ben ölürüm...
Biz kelimesi kadar güzel bir kelime var mı hayatta ...
Seni seviyorum demekten sana güveniyorum demek daha önemli ...
Güven = sevgi aşk mutluluk ...
AŞK ACITIYOR AMA SENİNLE HER ŞEYE VARIM BEN ...
Gülüşün geldi aklıma ve hafif bir gülümseme getirdi yanağıma 😄
Tırnak içinde söylüyorum seni seviyorum
Ne kadar zor olsan da yine seni seveceğim . Zorluklar aşılmak için vardır unutma ;)
Başak gelen çekilir ya ben seni çekmek istemiyorum ben seni sevmek istiyorum ...
Kral gider film biter ya sen gittin beni sefil ettin ...
Hep diyorum ki seni görünce solicem artık ne olursa olsun diyorum ama seni görüyorum dilim tutuluyor aklımdaki her şeyi unutuyorum ...
Seni görünce daha doğrusu senin adını duyunca yanaklarım kızarıyor ... utanıyorum galiba 😊😉
Öylesine etrafa baktığımda seni bana bakarken görünce kalbimin ritmi nasıl biliyor musun ^-^
Farketmez senle de sensiz de seveceğim seni ölümüne ...
Aşk bir Umut içerisinde boğulmaktir...
O sevmese bile inadına sevmektir aşk ❤❤
Onu hayat felsefen seçmek, aldığın her nefesin anlamı yapmaktır aşk...
Konuşalım diyorsun konuşuruz ama sen istediğinde yazıyorsun. Ben yazdığımda da görüldü yapıp bırakıyorsun . Adaletin bu mu senin ..
BİR insan Değmez dediğinde bilin ki o acılar çekmiş bir aşıktır...
Aşk o kadar kolay olsaydı zaten adı aşk olamazdı...
Sen beni sevmesen de ben seni yine de seveceğim adamım...
Arkadaşlarla konuşuyoruz nereden geliyor bilmiyorum ama yine senden konu acıkıyor ve ben yine ağlıyorum ve ben yine seni ne kadar çok sevdiğimi anlıyorum yazık oldu bize yazık ettin ikimize ...
BAKIŞLAR SÖYLEYEMEDİĞİMİZ HER ŞEYİ DİLE GETİRİR...
Bekleyeceğim seni belki bir gün halime acıyıp GELİRSİN...
SENDE SEV AMA SEVİLME BENİM GİBİ OLUR MU ? BELKİ O ZAMAN ANLARSIN NE ÇEKTİĞİMİ ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN FELSEFE'Sİ
Romancebu kitabımda aşka dair her şey konu alınmıştır ve sizi bu soğuk günlerde ısıtacak güzel aşk dolu şiirler sizleri bekliyor ...