BÖLÜM: 2

295 13 3
                                    

AŞK DEMEK; onun için şiirler yazıp, tüm hislerini ölümsüzlüğe aktarmaktadır.

iyi ,kötü yazmak , şiir yazmak için fark etmez . Aslında şiiri öyle kategorilere ayırmakta kötüdür.
Çünkü şiir ; bir insanın herhangi bir konu üzerinde hissettiği duygu ve düşünceleri kafiye ve uyum içerisinde yazılmasına denir yani bir şiir yazıldıysa anlayın ki şair bir konu üzerinde olan en yoğun duygularını aktarmış demektir. BİR SANAT ESERİ MİSALİ...

Onu yazmak istersin  gece gündüz sadece onu ...

yazarsın yazarsın ...

sayfalar yaprakları kovalar  ,defterler  kitapları  , yıllar ayları ...

ben seni yazarım hep gece gündüz  her nefes alışımda aklıma gelirsin  her an her saniye...

yazarım kendimi kandırırım hep sanki hislerimi yazınca sana duyduğum özlem dinecek , sanki içimdeki ateşin sönecek işte kandırırım ama bazen o kadar kaptırırım ki kendimi deftere ne zaman başladığımı bile anlamadan sonuna gelmişim ama içimdeki seni hala anlatamamış bitirememişim ...

işte böylesin sen benim içimde her yerimde ...

sevginde  hislerimde  hayalinde ilk gün ki gibi taze ve beklemekte ...

sevginde  hislerimde  hayalinde ilk gün ki gibi taze ve beklemekte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


GÜZEL GÜNLER BEKLERDİ BİZİ

SADECE SENİ VE BENİ

NE DEĞİŞTİ O GÜNLERDEN

BİZİ ,İKİMİZİ AYIRAN GÜNLERDEN

SEN YAĞMUR OL BEN BULUT

SENİ SEVMEM SADECE BİR UMUT

SEN GEL DESEN,

BEN HEMEN GELİRİM

BİR DAHA DÖNMEM GERİ

                                                                                     GAMZE NUR ERDOĞAN 

 SANA BAKTIKÇA ANLIYORUM   Kİ BEN  SENLE OLMUŞUM 

BANA BAKINCA BEN NASIL GÖRÜNÜYORUM BİLMEM AMA BEN SANA BAKINCA  BAYA  ŞEYLER HİSSEDİYORUM , GÖRÜYORUM...

AŞK; ŞAİRLERİN YAZMA SEBEBİDİR ...

SANA SENİ SEVİYORUM DİYEMEYE BİLİRİM  AMA BU SENİ SEVMEDİĞİM ANLAMINA GELMEZ 

UNUTMA;   

UZAKTAN SEVMEK , ACITMADAN, İÇİN ERİYE ERİYE SEVMEK EN HAS SEVMEKTİR ... 

Aşk  hayatın dönüm  noktası ...
Doğru zamanı bulursan iyi ama yanlış zamanı bulursa  deli ...

Ne yaparsan yap sana kızamıyorum . Belkide aşık oluyorum sana belki kendimi yavaş yavaş sana bırakıyorum ...

Hayat kısa derler için  seni sevmem için ise  uzun ❤

Sen mutlu ol  diye  ben sonsuza kadar  mutsuz olmayı tercih  ettim ...

Aşk ona bakınca yüreğinin akmasıdır... yüreğinden bir şeylerin kopmasıdır...

Sevdiğini başkasıyla konuşuyorken  gördüğünde  oluşan his var  ya başka hiçbir yerde  yok.  Sadece bakarsın bir şey  dersin ama ağzından tek bir  laf  çıkmaz, çıkamaz...
 

SEVGİ YÜREK İSTER , İNSAN İSTER , ADAM GİBİ ADAM İSTER ...

HERKES HOŞLANIR HATTA SEVER AMA HERKES AŞIK OLAMAZ...

AŞKIN FELSEFE'SİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin