BÖLÜM: 5

125 12 1
                                    

AŞK ÇAY İÇMEK GİBİDİR,

Bazen çayın sıcak olduğunu unutursun ve içtiğinde canın acır, dilin yanar ama yinede çay içmekten vazgeçmezsin. AŞTA BÖYLEDİR .

 Aşkım dediğin insan  senin canını yakabilir ama sen onu deliler gibi sevmeye devam edersin. hatta ona karşı duyduğun sevgi gün geçtikçe azalmak yerine , sevginin üstüne binler, on binler katarak sevgin büyür ...

 hatta ona karşı duyduğun sevgi gün geçtikçe azalmak yerine , sevginin üstüne binler, on binler katarak sevgin büyür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


AMA BÖYLE DURUMLARDA DAHA İYİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSÜN :)

NEDE OLSA BÜYÜK AŞKLAR KAVGA İLE BAŞLAR...

HER DURUMA KARŞI KENDİNE  BİR YALAN UYDURURSUN 

O BÖYLE GÜZEL, O ŞÖYLE İYİ DİYE AMA  BUNLARIN HEPSİNE İNANMAN SADECE ONU BIRAKMAK İSTEMEDİĞİNDEN  OLDUĞUNU ANLARSIN AMA KENDİNİ BİLE KANDIRIRSIN ...

SEVMEK ZATEN ZORLUKLARA  GÖĞÜS GERMEK DEĞİL MİDİR . O MUTLU OLSUN DİYE  UZAKTAN SEVMEK , O HUZURSUZ OLMASIN DİYE YANINDAYKEN BİLE BİR YABANCI GİBİ OLMAK , BİR RUH GİBİ YANINDA BULUNMAK ...

ÇOK DUYGULANDIK BİRAZ  ŞİİR BİZE İYİ GELECEK


BİR TEK SEN VARDIN HAYATIMDA ,

SEN DE GİTTİN , HAYATIMI BİTİRDİN . 

ŞİMDİ KİM SUÇLU SÖYLE ,

SENİ SEVEN BEN Mİ ? YOKSA 

BENİ BİR ÇIRPIDA SİLEN SEN Mİ ?
                                                            GAMZE NUR ERDOĞAN 

  KALBİME SÖZ GEÇMİYOR DEME O SÖZ DİNLER ASLINDA NE ÖĞRETİRSEN DEVAM EDER SENİ YARI YOLDA BIRAKMAZ YANİ ;

KALBİNİZİ BİR ÇOCUK GİBİ DÜŞÜNÜN . ÇOCUĞA NE ÖĞRETİRSENİZ O ÖYLE  DOĞRUYU YANLIŞI ÖĞRENİR SİZ DOĞRUYU YANLIŞI YANLIŞ BİR BİÇİMDE ÖĞRETİRSENİZ ODA  ÖĞRENDİĞİ GİBİ HAYATINI YÖNLENDİRİR ...

Hayatımın prensi  , prensesin seni çok seviyor ❤❤❤

Gelmeyeceğini  bile bile  beklemektir  bazen aşk...

Fark eder mi  ki seni sevmem  senin beni sevmemen yanında...
Olmayacak işte tek olmuyor  ...

aşk senin gülüşünde saklı ♥♥♥

Sen gülünce kendimden geçiyordum . Benim bu halim seni incittiyse  kusura bakma canım ben senden vazgeçerim ama o gülüşünü her daim izlerim . Buna karışma beni bundan mahrum etme bari.

SANA GÜLÜŞÜNÜ SEVDİĞİM DEMİŞ MİYDİM ??????

AŞKIN FELSEFE'SİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin