Aşk bazen inanıp inanıp sırf onu seviyorsun diye bazı şeyleri söylememek bazı şeyleri görmezlikten gelmek ... Duygulandım ve düşünceleri yaşamak değil midir ?
Sadece onun için yaşamak o olmadan hayatın anlamsız olduğunu düşünmektir aslında ...
Ama bir gün gelir ve tüm bu kurduğun hayaller deprem etkisiyle darmadağın oluvermiş ve sen bunu önceden olacağını fark edememişsin...
Aslında olacakları sezmişsin fakat içindeki o umut sana bunları unutturmaya yetmiş olur..
Belki hayat onsuz daha güzel olacak diye düşünüyorum ama bu duygu ve düsüncelerim sadece saniyeler ....
Aşk aşk insanın başına geldiği zaman işte bu duygu rüzgarlarının esintisi eser anca ...
kimine göre aşk yaşama sevinci ;
kimine ise yaşamama...
Gözlerin yeterdi
Seni sevmem için
Gözlerin
O yeşil gözlerinKimseye öyle bakmadığın
Sadece bana öyle anlamlı baktığın
O yeşil gözlerin ...İnsanın sevdiği gözüne güzel görünürmüş
Sen bana öyle görünüyorsun ki Nefesim kesiliyor , kanım çekiliyor...
Gamze nur Erdoğan
Kalbe söz geçmiyor ...
Seni sevmiyorum diyorum ama sanki buna bnde bile inanmıyorum
Kahretsin ben seni deli gibi seviyorum...
Pardon beni sevmemen için sana değer verdim ...
Belki seversin ya beklicem ya beklicem...
Sana inat matematik sınavından yüksek alacağım...
Sanki sensiz önceden yaşayan bir ölüymüşüm de sen beni canlandırmışsın öyle bir his var içimde :)
HER GECE SENİN HAYALİNLE UYUYUP HER SABAH SENİN HAYALİNLE UYANIYORUM . SÖYLE BU AŞK DEĞİL DE NE ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN FELSEFE'Sİ
Romancebu kitabımda aşka dair her şey konu alınmıştır ve sizi bu soğuk günlerde ısıtacak güzel aşk dolu şiirler sizleri bekliyor ...