Bölüm :12

50 10 2
                                    

Nereden konu açıldı nasıl oldu anlamadan yine konu sen oldun. her zamanki gibi...

Geldin ve gitmek bilmedin tüm gün . gerçi bir sorsana bana sensiz ,seni düşünmeden geçirdiğim bir günüm, bir dakikam, bir saniyem var mı ?  


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hep hayal kuruyorum biliyor musun . Sen bilmiyorsun ama ben seni de oynatıyorum hayallerimde .Hemde baş rolde :) 

ben sensizliğinle bile mutlu olmayı başarıyorum . sence bunun adı aşk değil de ne ?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥                                                      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zaten aşk beklemek değil mi? ölesiye , bıkmaksızın ...

sensiz geçen her zaman boşa geçiyor . Yazık yani seninle olduğumuz zamana versek şu boşa geçen zamanları . daha güzel olur . Hem israf etmemiş oluruz zamanı . doyasıya yaşarız hayatı  ... :)

kendime iyi bak , beni düşünme ....


         KALBİMDE,

İŞTE ORADA BİR YERDE

HEP SEN VARSIN

GELSEN DE , GELMESEN DE 

BİLSEN DE , BİLMESEN DE

BEN SENİ SEVECEĞİM

ZATEN ALIŞTI BU KALP SENİ SENSİZ SEVMEYE 

                                                                                  GAMZE NUR ERDOĞAN 


GEL VE BENİ BİR DAHA BIRAKMA OLUR MU ?

BUGÜNLERDE ÖĞRENDİĞİM EN ÖNEMLİ ŞEY;   KALP HERKESTE OLSA DA VİCDAN HERKESE NASİP OLMUYOR...

seni bu kadar çok severken sana  sahip olamamak..

sen ve ben güzel bir başlangıçtık ama bu başlangıç kötü sonla bitmemize engel olamadı...

aşk senle güzel :)

SEN BENİM KALBİMİN SÖZ GEÇMEDİĞİ ZAMANKİ HALİSİN ...

HER GÜN HER SANİYE ELLERİMİ SEMAYA AÇIYORUM RABBİM ONU BANA NASİP ET ...

AŞKIN FELSEFE'SİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin