10. Kapitola

11 3 2
                                    

 ČLÁNKY V NOVINÁCH B3

27.2.

Včera byl popraven jeden z lékařů nemocnice Shimi – Tien Greaves.

Velmi výjimečný lékař, Tien Greaves, byl včera k večeru popraven policií VILS. Přiznal se k plánované vraždě Maxmiliana Clarksona, ředitele společnosti VILS. Motiv je nám zatím utajený. Avšak mnoho lidí pochybuje o pravosti této zprávy díky vyjádření ostatních lékařů o zdravotním stavu Maxmiliana Clarksona. Tvrdí, že jeho šance na přežití byly nulové už kolem dvaceti let. Byl jen zázrak, že přežil další tři roky a štěstí, že zemřel na zástavu srdce. Tudíž by mohlo jít o omyl či dokonce záměrné odstranění pana Greavesona. Kdo by ho však chtěl odstranit je všem neznámý.


28.2.

Byl znovu otevřen případ projektu společnosti VILS s názvem Budoucí vojáci.

Mohli jsme o něm slyšet již před dvaceti lety, kdy na povrch vyplula zpráva o genetické úpravě několika dětí. Tato nelegální činnost nebyla nijak potrestána, a nakonec byla zametena pod koberec. Leč nyní získáváme nové informace, které jsou mnohem děsivější, než se zdají. S nápadem upravit děti přišel tehdy dvanáctiletý kluk Jake O'Brien, který po smrti jeho matky převzal její jméno za svobodna – Afron. Jake byl génius a místo v laboratořích VILS měl jasné. Začal pracovat na tomto projektu a nakonec skutečně vytvořili deset velmi schopných dětí. Ale o šest let později z naprosto neznámých důvodů pět z nich zemřelo. Zaměstnanci byly nuceni zbylé děti zabít sami. Samotný Jake Afron neunesl selhání a o měsíc později spáchal sebevraždu.


2.3.

Státní policie zatkla přes třicet lidí. Prováděli pokusy na lidech!

„Bylo to v zájmu medicíny!" křičí lékaři společnosti VILS. Zatím bylo zatčeno pouze třicet lidí, ale je naprosto zřejmé, že to rozhodně není všechno. Nejvíce šokující na tom však je to, že o tom vědělo mnoho lidí ve vládě a povolili to.

Na druhou stranu je pravda, že VILS léčili mnoho lidí. Vynalezli léky na mnoho donedávna smrtelných nemocí. Nemohli si to vycucat z prstu, jak se říká. Otázkou zůstává, zda to bylo dobře či ne. Podle mnoha lidí ne.


17.3.

Vyslanec Země písku Henry Brent byl brutálně zavražděn mužem, kterého zaměstnávala společnost VILS. Země písku je pobouřena a vyhrožuje útokem na zemi.

Vrah Josh Vera zaměstnaný v oddělení bezpečnosti tvrdí, že Henry Brent byl vysoce nebezpečný zvěd Země písku, který se snažil infiltrovat do naší země a zničit ji. Vedení VILS se k případu vyjádřila, že to bylo pochybení jedince. Vera poslali jako doprovod vyslance, nikoliv vraha. Vrah putuje k soudu, kde bude čelit spravedlnosti.


8.4.

V Zemi písku se blíží volby. Jeden z kandidátů slibuje konec války!

47 letý Anton Corbeil slibuje lidem Země písku ukončení již osmi let trvající války. Je zakladatelem speciální jednotky Pavouk. Zatím není úplně jasné, za jakým účelem tato jednotka vznikla, ale je v Zemi písku velmi uznávaná a obávaná. Uznání si zasluhuje i Anton Corbeil, který válcuje své protikandidáty.


20.4.

Uzavřeli jsme mírovou smlouvu se Zemí písku a jejím prezidentem Antonem Corbeilem, chlubí se vláda.

Od dnešního dne již nebudou probíhat žádné válečné spory mezi naší zemí a Zemí písku. Anton Corbeil se omluvil za počet našich padlých vojáků. Konečně nastává nová éra. Čekají nás lepší zítřky, na kterých se podílelo mnoho lidí.


1.6.

VILS nadobro končí!!!

Vládou byla ukončena činnost společnosti VILS. Nemocnice získá stát, stejně jako policejní stanice a vojenské sklady. Laboratoře budou uzavřeny, než se rozhodne, zda je zničit nebo udělat muzeum. Současný ředitel spolu s další desítkou lidí putují za mříže.


11.7.

V Zemi písku postavili pomník.

Prezident Anton Corbeil nechal postavit pomník padlým vojákům i civilistům ve válce. Jedná se o obrovskou černobílou šachovnici. V každém políčku je napsáno mnoho jmen známých obětí. Jednou z obětí je i Christien Monrow s jeho rodiči. Christienovi bylo pouze pět, když zemřel v troskách domu.

Pomník navrhnul Frank Brent, bratr vyslance Henryho Brenta, který byl v březnu brutálně zavražděn. Pomník má symbolizovat hru. Boj mezi dvěma odlišnými stranami. Uprostřed celé šachovnice je jedna ležící figurka pěšáka. Autor neprozradil, která barva náleží Zemi písku a která nám. Prý je jen na nás vybrat si stranu.


  !! Pozor!! Moc prosím, aby jsi se znovu podíval/a na začátek a zkusil/a najít všechna "zkurzívovaná" písmena, která v textu nemají co dělat. Pokud je celý odstavec v kurzívě, hledej ta "nezkurzívovaná" Tvoří vždy jednu větu. :-) díky moc 

Dlouhá hra beze jménaKde žijí příběhy. Začni objevovat