Hoofdstuk 5

3.6K 117 3
                                    

Louis pov.

Ik ben me in de badkamer aan het klaarmaken voor dadelijk. Ik heb echt zin om naar de bioscoop te gaan, ik ga wel proberen om naast Harry te zitten. Als het dan eng wordt kan ik hem vastpakken, we gaan namelijk naar een horrorfilm. Ik ben zo in m'n gedachten verzonken dat ik het niet merk als er iemand binnenkomt. 'We moeten zo weg, dus schiet op.' Zegt Liam. 'Wat?? Ow, uhm ja, ik ben bijna klaar.' 'Waar was je over aan het denken?' Vraagt hij. 'Ow niks, niks bijzonders.' 'Nou.. Kom dan, dan rijden we aan.'

We zitten in de auto, onderweg naar de bios. Liam rijdt, Zayn zit naast hem en ik zit samen met Harry en Niall achterin. We kletsen wat met z'n allen, het is best wel gezellig. Dan stopt de auto, we zijn er dus. We lopen naar binnen, we mogen meteen naar de zaal. We hebben speciale plaatsen, zodat niemand ons kan zien. Ik ga snel naast Harry zitten.

Harry pov.

Louis komt naast mij zitten. Daar ben ik heel blij mee, want hij wordt best snel bang bij horrorfilms, dus misschien pakt hij me wel vast. De film begint.

In het stukje dat de vrouw vermoord wordt door de man met het enge masker en de kettingzaag, begint Louis te schreeuwen en pakt me heel stevig vast. Ik word helemaal warm van binnen, ik voel me zo gelukkig als ik bij hem ben. Ik sla m'n arm om hem heen.

Als de film is afgelopen, gaan we snel naar huis, voordat iemand ons kan zien. Ik ben best wel moe geworden, dus ik ga naar bed. Ik zeg iedereen even gedag. Dan loop ik naar boven, als ik in mijn kamer ben, kleed ik me uit, daarna ga ik m'n tanden poetsen enzo. Als ik eindelijk in bed lig, val ik vrijwel meteen in slaap.

Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu