Hoofdstuk 17

2.6K 88 10
                                    

Liam pov.

'Niall, kom is.' Niall komt er meteen aan. 'Liam je hebt tranen in je ogen, wat is er?' Vraagt hij geschrokken. 'Niks ergs, ik hoorde een zielig liedje.' Niall geeft me een knuffel en zegt 'Liam alsjeblieft lach, je bent super leuk, maar nog leuker als je lacht.' Ik begin weer een beetje te lachen. 'Jij bent ook leuk Niall.' Zegt ik lachend. Hij kijkt me serieus aan. 'Liam, ik moet je wat zeggen, ik bedoel echt leuk, niet gewoon leuk als vriend, maar leuk als meer dan vrienden.' Ik kijk hem blozend aan, ik vind hem ook al super lang leuk, maar dat weet hij niet. 'Niall, ik vind jou ook leuk als meer dan gewoon vrienden.' 'Echt waar?' Zegt hij blij. 'Ja.' Ik lach naar hem, maar hij kijkt blozend naar zijn voeten. Ik til zijn hoofd omhoog en kijk hem aan, dan geef ik hem een kus op zijn mond. Ik leun wat naar achter, onze lippen laten elkaar los. 'Liam, wil ... wil je misschien mijn vriendje zijn?' 'Ja natuurlijk!!' En dan kussen we weer. Ik open mijn mond een klein stukje en dan laten we onze tongen met elkaar spelen.

Louis pov.

Tijdens het zwemmen pakt Harry mij in een keer stevig vast en geef me een kus. 'Zullen we het vandaag tijdens de film tegen Niall en Liam zeggen, van onze relatie?' Vraagt hij. 'Uhmm.. Ja oké en dan daarna ook tegen Zayn?' 'Ja is goed Lou, ik hou van je.' 'Ik ook van jou!'

Zayn pov.

Het is super met Perrie. Vanavond gaan we samen nog uiteten en dan moet ze helaas alweer weg. Ik ga haar missen, maar gelukkig heb ik de jongens nog.

Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu