Hoofdstuk 18

2.6K 89 4
                                    

Louis pov.

We staan voor de deur van de kamer van Liam en Niall, we kloppen aan. Niall doet open en hij roept Liam. Liam komt eraan en we lopen naar de auto. Liam rijdt, Niall zit naast hem en ik en Harry zitten naast elkaar. 'Zullen we het ze nu vertellen?' Fluistert Harry. 'Ja is goed.' Fluister ik terug. 'Jongens..' Zeg ik. Niall en Liam zeggen tegelijk 'ja'. 'Harry en ik moeten jullie iets vertellen. 'Ow oké, vertel.' Zegt Liam. 'Harry en ik zijn gay... En uhm we hebben een relatie.' 'Aw, echt? Dat is super lief, ik ben heel blij voor jullie.' Zegt Niall. 'Ik ben ook super blij voor jullie, alleen ik en Niall willen ook iets zeggen, Niall en ik zijn ook gay en we hebben een relatie met elkaar.' 'Jongens, dat is super, ik ben zo blij voor jullie!!'

Als we weer terug zijn van de film gaan we naar Zayn toe. Perrie is al naar huis, dus Zayn is alleen. We kloppen aan, hij doet open. 'Hee.' 'Hee Zayn.' 'Kom binnen.' Nu lopen we met z'n allen naar binnen en gaan op de bank zitten. 'Zayn, Harry en ik willen je wat vertellen.' 'Oké.' 'Harry en ik zijn gay en hebben een relatie met elkaar.' Ik kijk Harry aan en hij geeft me een kus. 'Ik ben echt heel blij voor jullie.' Zegt hij lachend. 'Nou.. Zayn, dan willen Liam en ik ook iets vertellen, wij zijn ook gay en hebben ook een relatie met elkaar.' 'Aw, ik ben ook super blij voor jullie!!' We geven elkaar allemaal een dikke knuffel.

Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu